niedziela, 8 stycznia 2012

Let there be light..;)

Ze wszystkich miesięcy chyba najbardziej nie lubię stycznia, ciągnie się ubłagalnie, człowiekowi powoli kończą się zasoby energii, brak słońca, kolorów, wszystko szare i uśpione... z niecierpliwością oczekuję wiosny;)  Te właśnie okoliczności przyrody natchnęły mnie do zrobienia świeczników, może jeszcze nie jest ze mną tak zupełnie źle... ;)  bardzo długo czekały na swoją kolej, to jedne z pierwszych rzeczy jakie nabyłam w czasie, kiedy postanowiłam zająć się decupagem :) Ale tak to już jest, wszystko ma swój czas i nic się nie da przyspieszyć. Wracając do meritum: najważniejszym elementem jest szary sznurek, jak już kiedyś pisałam, jeden z moich ulubionych „gadżetów”:) Reszta prosta, orzechowa bejca i serwetka, jak Wam się podoba takie zestawianie? ;)


A na koniec dawka dobrej muzyki, na dobry tydzień:)

33 komentarze:

  1. Mnie podoba się bardzo!!!W prostocie piękno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne :) ja też uwielbiam taki sznurek ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczne swieczniki a sznureczek super pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podobają świeczniki w takim zestawie kolorystycznym i w połączeniu ze sznurkiem. Pięknie się prezentują :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi świeczniki się podobają przeokropnie, jakby to powiedział mój brat :D uwielbiam wykorzystywanie w pracach własnie takich prostych rzeczy, które każdy ma w domu, jak tu: sznurek. Żeby uzyskać oryginalne rzeczy nie trzeba niewiadomo jakich preparatów i dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z przedmówczynią :) Sztuką jest umieć stworzyć takie dzieła z podręcznych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Elegantki w szeregu, pięknie zrobi je ten sznurek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Trill: bardzo się cieszę:) Dziękuję!

    Tuome: dziękuję:) Pozdrawiam!

    Nadzieja: bardzo mnie to cieszy:)

    kasiuleczka: dziękuję! Uściski!

    betinaa40: dziękuję, pozdrawiam ciepło!

    Kasia, dziękuję:) Prawda, inwencja własna nawet wskazana:)

    Ewelina: dziękuję, pozdrawiam!

    Zdolność-tworzenia: cieszę się bardzo, że się podoba, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sznurek świetnie wygląda na tych świecznikach, tez lubie go jako dodatek do prac, zapraszam na moje wyzwanie

    OdpowiedzUsuń
  10. Styczeń jest faaaaajny, bo np ja mam wtedy urodziny! :D ;) Ja z kolei bardzo nie lubię listopada...z jego ni to zimowym, ni to jesiennym charakterem.

    Ten sznurek nadał świecznikom etnicznego pazurka i bardzo mi się to podoba! o!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ super pomysł!!! Niby prosto, a jak ciekawie i wykwintnie! Jestem zachwycona! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. dudqa: cieszę się podoba takie zestawienie:) No a ja nawet mam pewien artefakt do zrobienia, który się wpisuje świetnie w to wyzwanie, tylko nie wiem czy zdążę:) Pozdrawiam ciepło!

    Nurrgula: hehe, ja się urodziłam jesienią:) A listopada też nie lubię:)
    Cieszę się, że Ci się podoba:) ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  13. burana25: dziękuję! :)
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  14. ...jako kolekcjonerka świeczników (kiedyś wyłącznie mosiężnych, od niedawna wszystkich "pozostałych"),tudzież posiadaczka vintagowo - rustkalnej duszy, Twoim świecznikom mówię zdecydowane TAK ... te piętruski są urzekające, pozdrawiam i byle do wiosny:):):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne, eleganckie i ciepłe. Takie trochę rustykalne, a trochę etno ;-) Oby dodały Ci energii, wszystkim nam już jej trochę brakuje, ta niby-zima jest beznadziejna...
    Ściskam czule!

    OdpowiedzUsuń
  16. mnie bardzo. dopatruję się w nich takiego egzotycznego klimaciku :).
    też brakuje mi słońca, światła. a, że mam dość spore skłonności do depresji ...
    wiosno przyjdź

    OdpowiedzUsuń
  17. incognito: dziękuję:) bardzo miło słyszeć tak miłe słowa, szczególnie od kolekcjonera:) Uściski!

    Alicjo, hehe ja też jestem wybredna:))) Sznurek przyklejam na taśmie dwustronnej, mam to przetestowane na butelkach:) Buziaki!

    Inkwizycjo, dziękuję pięknie, pozdrawiam!

    Olento, cieszę się:) zgadzam się w zupełności:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kolory i ten wzór bardzo mi się podoba. Chomik ze mnie bo już je sobie wyobraziłam w moim mieszkaniu... ;)) Naprawdę klimatyczne. :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Alicjo, koniecznie,taka taśma trzyma się świetnie na większości powierzchni, tylko kup przezroczystą,nie białą:)
    Ściskam!

    Carmen: bardzo się cieszę, że Ci się podoba, ja też lubię takie klimaty, dlatego został u mnie:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj, dzięki za odwiedziny u mnie :) A ja wczoraj nie zdążyłam nic u Ciebie napisać, bo akurat szef sobie o mnie przypomniał ;) Śliczne są te świeczniki. U mnie zalega góra materiałów do decoupage, ale czekają na swoją kolej, bo przede mną ciągle pierwszy krok w kierunku decou... Pozdrawiam słonecznie, Karolina

    OdpowiedzUsuń
  21. amanoo: heh bywa i tak:)) dziękuję, fajnie, mam nadzieję że też się wciągniesz w decu:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Zestawienie bardzo mi się podoba Bulmo i bardzo jest ciekawe zarówno w kolorach jak i w połączeniu różnych materiałów. Uwielbiam proste a tak ciekawe połączenia, które dają niebanalne efekty. Z pewnością kiedyś to z Ciebie skopiuję czy tego chcesz, czy nie oczywiście po swojemu.

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne świeczniki i fajny pomysł z taśmą..
    Mnie tez brakuje słońca

    OdpowiedzUsuń
  24. jej ale misterna robota! swietne :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Graszynka: dziękuję, bardzo proszę, cieszę się niezmiernie, jeśli ktoś ma ochotę coś skopiować :) Pozdrawiam serdecznie!

    jaga: dziękuję, byle do wiosny! :)

    M(aniek) dziękuję!, ślę ciepłe pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana, nawet nie wiesz, jak Ci zazdroszczę tego śniegu! :) A tak w ogóle, zapomniałam dodać, że przepiękne zdjęcie w tle Twojego bloga się znajduje.... zdecydowanie "moje" klimaty. :) Urocze!

    OdpowiedzUsuń
  27. Heh, dziękuję:) To zdjęcie z Łysiny, to mało znane miejsce ma niesamowity klimat, jeśli będziesz kiedyś w Beskidach to koniecznie tam zawitaj. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  28. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z ageą :-)
      Świeczki są piękne, mają taką " aurę " . Cudeńko ♥ ... Ostatnio też ozdabiałam świeczkę :-)
      Jutro < mam nadzieję > dodam zdjęcia kartki z okazji narodzin dziecka :))))
      Pozdrawiam cieplutko , bo też stycznie nie lubię :P

      Usuń
  29. Świeczniki super! Jeśli masz ochotę to zapraszam do serialowej zabawy. Szczegóły na moim blogu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Połączenie sznurka z całą resztą wygląda świetnie!:) Jesteśmy zauroczone! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. agea, Mandarine, maneruki, AniKas: serdecznie dziękuję:) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy