niedziela, 4 marca 2012

Ażurowe jaja – prolog;)

Na wstępie chciałam zaznaczyć, że wykorzystałam wskazówki  zamieszczone na blogu anya.es w świetnym KURSIE, który pokazuje krok po kroku jak sobie rzeczone jaja zrobić:)
Ażurowe jaja mnie po prostu zachwyciły, więc po zakupieniu odpowiedniego oprzyrządowania i wydmuszek jaj gęsich wzięłam się do roboty. Muszę Wam powiedzieć, że frezowanie to rewelacyjne zajęcie:) Pierwsze jajo robiłam tydzień, zazwyczaj tak mam z rzeczami nowymi, później już szło znacznie szybciej:) Wydmuszek posiadam około 60 i nie zawaham się ich użyć, tak więc dziś wstęp, w najbliższym czasie będę zamęczać Was podobnymi wytworami:) Nie byłabym sobą gdybym nie dodała do jajusów czegoś „od siebie”, tak więc oprócz tradycyjnych białych jest też czarne i czerwone, może mało świąteczne, ale te zostają u mnie a ja lubię różne dziwne rzeczy:) Jak Wam się podoba?





Ostatnio zostałam obdarowana przez Ewelinę wyróżnieniem:


Z całego serca dziękuję, jest mi strasznie miło, że mogę być dla kogoś inspiracją. Przekazuję dalej, zgodnie z zasadami następującym osóbkom:


Wybór nie był łatwy, inspirują mnie wszystkie blogi które obserwuję, no ale wybrać trzeba było:)
Na zakończenie jeszcze coś dla ucha:) Miłego tygodnia!

45 komentarzy:

  1. te jaja mnie intrygują! też zajrzę w tutorial :) świetnie Tobie wsyzły!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, świetnie się je wytwarza:) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Jaja są fantastyczne! Gratuluję wyróżnienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. A myślałam, że tylko ja tak długo je robię.Są przepiękne.Pracuj dalej i pokazuj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh, a teraz już to idzie elegancko, pierwsze mnie tak pochłonęło:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Jaja są absolutnie oszałamiające! To czarne jest po prostu takie "nasze"...jeśli wiesz, co mam na myśli. :) I pięknie dziękuję za Wyróżnienie! :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe dokładnie wiem co masz na myśli:) dziękuję i ściskam!

      Usuń
  5. bardzo ciekawa technika, może się skuszę:) pięknie, perfekcyjnie je potraktowałaś ... gratuluję wyróżnienia ... pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zachęcam, super sprawa z tą frezarką, Dziękuję i serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  6. genialne jajka ^^ mnie również najbardziej podobają się czarne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie:) bo mówiono mi, że co do tych czarnych to mogę być osamotniona:)
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  7. Dziękuję za odwiedziny i zapraszam częściej ;)
    Jaja cudowne ;)bardzo oryginalne !!!
    Pozdrawiam,
    Mika :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję za wyróżnienie, naprawdę bardzo mi miło:-). Jaja fantastyczne, muszę jednak przyznać, że najbardziej mimo wszystko podobają mi się białe. Ale rozumiem - 60 jaj białych, to nuda ;-) Miłej pracy nad kolejnymi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę bardzo:) heh no takich planuje najwięcej :) pozdrawiam!

      Usuń
  9. Jajca wyszły fantastycznie!! Szczególnie to czarne i czerwone przypadły mi do gustu - są takie z jajem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudne, wspaniałe, ale dla mnie to wyrzut sumienia, bo też chciałamw tym roku porobić ażurki. Tylko palany pozostały planami. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, moja droga mam nadzieję, że Ci się uda jeszcze jest czas:) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
    2. dziękuję, moja droga mam nadzieję, że jeszcze zdążysz podziałać z frezarką:) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  11. Cudny debiut, piękne jaja:) Motywujesz bardzo...dremel czeka....zakup wydmuszek pewnie też nie byłby trudny...tylko zawsze jedna i ta sama wymówka...czasu brak:) Och...lać i patrzeć jak puchnie:)
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, Aniu jak masz dremala to naprawdę nie ma co czekać! :) A wydmuszki można dostać bez problemu, czekam więc na efekty:)) Buziaki!

      Usuń
  12. Jajeczka wyszły bardzo ciekawie :) Ja jeszcze nie miałam do czynienie z takową frezarką, no ale cóż wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) polecam, ja też pierwszy raz frezowałam jaja, super zabawa:) Pozdrawiam!

      Usuń
  13. Jaja rewelacyjne, jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, bardzo mi miło! Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  14. no a ja zawsze się zastanawiałam jak takie jajca się modzi, że one nawiercane nie pękają... ? no a tu niby jednak jakieś narzędzie "męskie" jest potrzebne aby cuś podobnego wykonać. Jak dla mnie mimo opisu i zdjęć (jasnych, wyraźnych) to wciąż czarna magia :D chyba nie jestem zbyt delikatna żeby bawić się w dłubanie dziurek w skorupkach, takie zadanie zostawiam innym :) sama wolę popodziwiać :D
    jajeczka wszystkie wyszły Ci super elegancko, jak dla mnie biel to jednak klasyka, choć gusta są różne, wiadomo ;) a to czerwone jajco to tak, żeby miało odrobinę niebieskiego i wyglądałby jak kostium spidermana :D
    pozdrawiam i czekam na więcej jajec z dziurką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, wiesz narzędzie jest super i raczej potrzebna jest pewna ręka niż nadmierna delikatność:) Poza tym wydmuszki gęsie są twarde, te co mi się rozwaliły to po upadku z wysokości:) A w ogóle to podsunęłaś mi fajny pomysł z tym spidermanem;))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  15. Ale piękne! Wyglądają tak delikatni i krucho, aż bałabym się do ręki wziąć:-) Z ogromną przyjemnością zobaczę kolejne!
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) heh prawdę powiedziawszy wyglądają delikatniej niż są w rzeczywistości:) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  16. Piękne! Bulmo, już w zeszłym roku podziwiałam takie i przymierzałam się... ale się nie odważyłam (a może zabrakło czasu?), a teraz tak kusisz, że kto wie? ;-))
    Białe, owszem, delikatne, klasyczne, no ale według mnie święta wielkanocne są tak radosne, że można pozwolić sobie na bardziej zdecydowane kolory. Czerwone i czarne - ogień i lawa, bardzo energetyczne ;-)) Rób więcej takich!
    Ściskam czule!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, koniecznie spróbuj! Heh no właśnie, na pewno zdecyduje się też na jakieś nietypowe kolory:)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  17. Bulmo, Boskie te pisanki Twoje!3 No ale trza gęsie. Nie posiadam, bo pewnie tez bym spróbowała.
    Bardzo, bardzo dziękuję Ci za wyróżnienie. Strasznie się cieszę. Dostałam je również od Trilli. Nie wytypowałam jeszcze 5ciu blogów, bo ja, cholera, nie wiem które wybrać. 5 to dla mnie mało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, wiesz w kurzych też można, więc jak masz szlifierkę, to obadaj jak to pójdzie:)
      Prawda, trudno było wybrać 5 blogów:) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  18. No to poszalałaś dziewczyno z tymi pisankami! Swietnie Ci to wyszło. Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Długo mnie nie było, a ty tyle wiosny i...jaj...:)
    Cieszę się, że wróciłam!:)
    Pozdrawiam ze Szczypty Decou :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Białe wyglądają delikatnie i koronkowo, czarne za to też jest niezłe, wygląda na takie jajo "z pazurem", a co! :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękna koronkowa robota.
    Przejrzałam blog i szczerze gratuluję pomysłów i super prac.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Elila: dziękuję pięknie, pozdrawiam!

    Magdo, witaj, ja też się cieszę, że wróciłaś, serdecznie pozdrawiam!

    Art shaker by Monique: hehe, dziękuję:) pozdrawiam!

    Elżbieta: witaj, dziękuję serdecznie, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. no uwielbiam Cię za te nietypowe kolorki:)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaja absolutnie piękne!!!
    A piosenka moja ukochana od zawsze.Zawsze tak samo mnie wzrusza...

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaja sa super, bardzo piekne i moga byc sympatycznym gadzetem (bibelotem) bez zwiazku ze swietami jesli nie maja symbolu swiatecznego. Dana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) Na ten rok mam już dosyć jaj, do stycznia:)))
      Pozdrawiam!

      Usuń

Obserwatorzy