wtorek, 21 lutego 2012

Bardzo stare pudełko i prezent;)

Jak w tytule, dziś chciałam Wam pokazać pewne „bardzo stare pudełko”, które dopiero co udało mi się odpowiednio twórczo sponiewierać :) Oczywiście puzderko było nowe i sporo zabiegów trzeba było aby nadać mu pożądany wygląd – na pewno wiecie o czym mówię:) Tak więc, po potraktowaniu go bardzo dużą  ilością papieru ściernego, farby olejnej i śmierdzących lakierów, przedstawiam co następuje:


Chciałam Wam również pokazać jakie cudo dostałam od Magdy z Pracowni MagArt. W zasadzie nie wygrałam żadnego candy, po prostu Magda postanowiła mnie obdarować z dobroci serca, za co moja droga jeszcze raz serdecznie dziękuję! Koniecznie zaglądnijcie do Magdy zarówno na bloga jak i do jej sklepu, tworzy cudne, niesamowite rzeczy! Na dodatek Magda zostawiła mi wybór inskrypcji, jestem tym wisiorem po prostu zachwycona! A tak na marginesie, kojarzycie skąd ten cytat?;)


Ostatnio dostaję od Was sporo maili z zapytaniem jak uzyskać efekt „niby -skóry”, oczywiście odpisuję, ale pomyślałam  że tutaj się z Wami podzielę sposobem, który stosuję, każdy będzie mógł skorzystać jeśli będzie miał ochotę, to już wkrótce:)
A w kąciku muzycznym coś w temacie, niby staroć, ale daje radę:)
Pozdrawiam serdecznie!

35 komentarzy:

  1. Pudełeczko świetne :) Podoba mi się motyw, kolorystyka, przecierki - jednym słowem brawa za całokształt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo się cieszę, że taki rodzaj ekspresji też się podoba:) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Postarzanie się udało, bo skrzyneczka wygląda na taką co wiele przeszła ;-) urocza jest!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne pudełko :) i przepiękny wisiorek :) cytat z Dziuni, pardon, Diuny :D.

    pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu..... kochana ... ciooorasz ostro, ale z takim efektem, że ciary po plecach ... normlanie.
    cudne pudełko.
    wisiora szczerze zazdroszczę, bo fajna prosta forma i bardzo wymowny i "pasujący mi" cytat.
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, dzięki Ola ja się nie mogę nigdy powstrzymać przy takich zabiegach:) Uściski!

      Usuń
  5. fajnie połączyłaś motyw dziewczyny z różami :) ja wczoraj próbowałam coś ułożyć z kilku serwetek, jednak zrezygnowałam, bo nijak mi nie grało jako całość... ;) Tobie takie połączenia świetnie wychodzą, masz smykałkę do tej zabawy ;) przecierki słusznie zrobione, mocno, jak lubię najbardziej ;) w ogóle to marzy mi się kiedyś, kiedyś zrobić pudełko, nie postarzać, gdzieś zostawić na powietrzu (lub znowu zakopać głęboko w ziemię :D) i wyjąć je po kilku ładnych latach, tak dla eksperymentu, zobaczyć jak się wtedy zestarzeje (albo przynajmniej naturalnie ubrudzi :D) ;)

    zazdroszczę upominku, bo tak jak mówi Ola prosty, ale ma w sobie coś :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki:) wiesz jak to jest, coś musi przemawiać jako całość, jak coś mi nie pasuje to odkładam bo wiem że i tak nic z tego nie będzie, czasem takie rzeczy leżą miesiącami:) A co eksperymentu to super pomysł, godny zastanowienia:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Fantastycznie sponiewierane pudełko! Pięknie prezentuje się to połączenie róż i dziewczyny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze się, że się spodobało:) Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Pudełko wygląda ślicznie! Takie...sponiewierane :-)
    Gratuluję i zazdroszczę prezentu...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. O, uczciwie stare pudełko ;-))Fantastycznie dobrałaś motywy, zgadzam się Kasią - masz smykałkę, bo to jest sztuka pogodzić różne wzory.
    Wisior pasuje do Ciebie formą i treścią ;-)
    Ściskam czule!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję, to nie lada komplement:) Do wisiora już się zdążyłam przywiązać, więc chyba faktycznie pasuje do mnie:) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  9. Każdy sposób na upięknianie pudełek, szkatułek, herbaciarek, chusteczników...w Twoim wykonaniu, to mistrzostwo świata:) Różne techniki, a efekt zawsze powala. Metoda "zbrzydzania" bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję z całego serducha, naprawdę, rosnę jak takie rzeczy czytam:) Uściski ślę Aniu!

      Usuń
  10. Pudełko rewelacja, wygląda jak z przed kilkunastu lat, znakomicie to robisz

    OdpowiedzUsuń
  11. Bulmo, to pudełeczko jest niesamowite, przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nareszcie dzisiaj udało mi się zamieścić komentarz. Mam nadzieję, że nie masz weryfikacji literowej, która wykańcza mnie na blogach od niedzieli.
    Rzeczywiście nieźle podrasowałaś wstecznie to pudełeczko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudne pudełko sponiewierane pierwsza klasa uwielbiam tak poniewierane rzeczy i gratulacje z powodu wygranej. No kiedyś wreszcie trzeba coś wygrać a wisior a po prostu z dużą klasą.

      Usuń
    2. Zdolność-tworzenia: heh dziękuję:) nie mam weryfikacji obrazkowej,mnie też doprowadza do szału:) Pozdrawiam!

      Graszynko, dziękuję pięknie, serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  13. Dzięki Janeczce trafiłam na Twój blog i zostanę tu na dłużej.Prace są zachwycające. Uwielbiam wszelkie starocie i podobne klimaty. Zapraszam na mojego bloga . Czekam na szczerą opinię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, bardzo się cieszę:) Dziękuję i spieszę z odwiedzinami:) Pozdrawiam!

      Usuń
  14. Pięknie postarzone to pudełeczko! Bardzo mi się podoba :)

    pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj :) Mi również bardzo się u Ciebie podoba :) Pudełeczko jest a w moim klimacie, takie starusieńkie i z wyrazem :) Będę zaglądać :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę:) Zapraszam i serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  16. Tworzysz piękne rzeczy! Marzę o takim pudełku na swoja biżu... :) dodaję do obserwowanych, będę zaglądała :) zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, to bardzo miłe! Rozgość się proszę, serdecznie pozdrawiam!

      Usuń

Obserwatorzy