niedziela, 22 lipca 2012

Dwa w jednym ;)

Ostatnio pracuję nad kilkoma rzeczami jednocześnie – taki mój prywatny „odstresowywacz” ;) Wszystko fajnie, ale efekt finalny każdej z nich przesuwa się nieubłaganie w czasie, co znów przypłaciłam trzytygodniową nieobecnością w blogowym świecie, no ale jak to zawsze bywa: coś za coś;) Dziś udało mi się skończyć podkładki zrobione dla koleżanki, która sama wybrała wzór serwetki. Jednak później wybrała kolejny  i tak nie mogąc się zdecydować, które chciałaby bardziej postanowiłam to pogodzić. Powstały podkładki dwustronne, brązowo czarne, w zasadzie kto powiedział, że czarny się gryzie z brązowym? ;) Efekt konfrontacji japońskich kwiatków z brązem i beżem przedstawiam na licznie załączonych fotografiach:)


Miłego tygodnia!


13 komentarzy:

  1. Kolorystyka przepiękna i na pewno nic się nie gryzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyszło:) obie strony ciekawe ale dla mnie piękniejsze brązy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi sie bardzo podoba. A to lada sztuka pomalować podstawki w jasnym kolorze a druga stronę ciemno, tak żeby się nie pomazaly! Efekt rewelacyjny!
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  4. No to upiekłaś dwie pieczenie na jednym ogniu!
    Bardzo fajny efekt.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oryginalna czerń w Twoim stylu no i pomysł żeby obie strony zmalować też ciekawy, ale i roboty więcej w związku z tym. Ogólnie klasa jak to u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekty konfrontacji wyśmienite! :) Jak to stwierdziła Elila, dwie pieczenie na jednym ogniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Wam serdecznie! Zaraz człowiekowi się lepiej na serduchu robi:)) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne prace:) Cudowne. Fantastycznie tworzysz :)

    Dziękuję za odwiedziny na blogu i miłe słowa, to dodaje mi twórczych skrzydeł.
    Ślę słoneczne pozdrowienia.
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne nowe tworki! I jak pięknie zaaranżowałaś zdjęcia - może wypatrzę czterolistną? :) Uściski!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie sobie poradziłaś ^^ śliczne podkładki ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne ,Śliczne podkładki i w dodatku moje haha :) Aniu jeszcze raz dziękuje :) idealnie pasują do mojego pokoju. buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super konfrontacja!!!!!!!!!

    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy