środa, 4 lipca 2012

Wersja letnia -part II ;)

Czyli wersja minimalistyczna z wykorzystaniem mojego ulubionego artefaktu tj. szarego sznurka:) Szkatułka z jabłkiem, zrobiona w bardzo podobny sposób co chustecznik z poprzedniego posta, czyli dół bejcowany wielokrotnie dębem jasnym co w dało efekt dość mroczny ale ja taki lubię:) góra z serwetki dodatkowo postarzona i pocieniowana dla nadania głębi, środek tak samo. Jako element wykończeniowy  wspomniany wcześniej szary sznurek tym razem w wersji tradycyjnej. Polubiłam tą prostotę, jednak teraz muszę zrobić coś odmiennego, mam już nawet coś na myśli, ale to następnym razem;)


Na koniec jeszcze chłopaki zaśpiewają, dziś w Poznaniu grają więc nie może być inaczej:) Zazdroszczę tym, który mogli tam być osobiście, eh...;)
Pozdrawiam!

15 komentarzy:

  1. No i wyszła bardzo smaczna skrzyneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajniutka szkatułka, ciekawy pomysł z użyciem sznureczka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, ja tez zazdroszczę tym, którzy wczoraj widzieli FNM na żywo... :) Przepiękna szkatułka, uwielbiam Twoje prace! Każda jest oryginalna i dopracowana w najmniejszym szczególe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewelina: dziękuję:) Uściski!

    agea: :) dziękuję:)

    Trili: dziękuję! pozdrawiam!

    Nurrgula: dziękuję kochana, no właśnie, ale pozostało nam powzdychać...;)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo co tu dużo bede pisać, pięknie ja ozdobiłas

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu kochana....jak ja się odwdzięczę??? DZIĘKUJĘ przepięknie za niesamowita niespodziankę!!! :) Ściskam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co kochana, nie ma za co! Bardzo się cieszę, że się podoba:) Buziaki!!

      Usuń
  7. Przepięknie wyszło w połączeniu ze sznurkiem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowite są Twoje prace! Szkatułka to jedna z wielu Twoich wszpaniałości.
    Jak oglądam to, co akurat robiłaś, to aż chce mi się samej zacząć takie rzeczy robić...
    Zdaję sobie jednak sprawę z tego, że trochę wody w Wiśle musiałoby przepłynąć zanim osiągnęłabym ( o ile by się tak stało ) takie efekty jak Ty.
    Pozdrawiam seerdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie! Koniecznie spróbuj, to naprawdę nie jest takie trudne, celowo na warsztatach pokazałam wykonanie dość prostych szkatułek, żeby każdy się przekonał, że wystarczy trochę chęci:) Mam nadzieję, że niedługo będę podziwiała coś własnoręcznie przez Ciebie zdekupażownaego :) Uściski!

      Usuń
  9. Bardzo fajne połączenie z bejcowanym dołem i jako całość świetnie się komponuje. Sznurek - wow, oryginalne!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy