niedziela, 5 sierpnia 2012

Koncert życzeń ;)

Dzisiejsze artefakty stworzone zostały specjalnie dla dwóch chłopaków, prywatnie moich bratanków, ściśle według ich życzeń i zaleceń;)  Motyw przewodni skrzynki Karola to dzika przyroda ;) Zatem w centrum tygrys, nieco groźny ale fajny, dookoła cętki, który to papier Karol wybrał sobie i zarezerwował ponad rok temu;) Skrzynka Emilka w klimatach starożytnego Egiptu. Musiałam się trochę natrudzić aby Młodym wyperswadować użycie wszystkich serwetek w danym temacie które posiadam, w końcu zrozumieli, że więcej niekoniecznie znaczy lepiej;) Efekt finalny jak poniżej, chłopaki zadowolone więc ja również;)




Na koniec jeszcze mój koncert życzeń, przyjemnego tygodnia!


19 komentarzy:

  1. Tylko pozazdrościć chłopakom zdolnej Cioci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję serdecznie! aż się zarumieniłam;)) buziaki!

      Usuń
  2. Jestem pod wrażeniem - zarówno Twoich talentów (które przecież znam), jak i wyboru Twoich bratanków... takie bardziej ambitne mają gusta, jak na nastolatków ;-) Bardzo oryginalne skrzyneczki ;-)
    Ściskam czule!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo droga Inkwizycjo, ja byłam tylko narzędziem:) chłopaki maja po 7 lat i sama jestem ciekawa jak wykażą się plastyce:)) Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  3. I wyszło rewlacyjnie. Przyznam,że bardzo, ale to bardzo odpowiadają mi Twoje prace. Pozdrawiam i czekam na następne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, bardzo się cieszę że Ci się podobają, serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  4. No pewnie, ze sie podoba chlopakom! Wyszly Ci Cudowne a ten tygrys to mnie uroczyl. Pozdrawiam xxx

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyszło!Wiem jak cięzko wybrać wzór odpowiedni dla chłopca ,jest ich tak mało!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, zresztą im chłopak bardziej zaawansowany wiekiem tym trudniej coś dla niego zdekupażować:)) pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  6. O ile egipska wersja jest subtelna i delikatna to ta z tygrysem rzeczywiście dzika i nieobliczana. Br....Te oczka tygryska. Piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh no właśnie tak jakoś wyszło:) Tygrysy cudne są, ale tylko pod naturalną postacią;)

      Usuń
  7. bajeczne... pełen profesjonalizm...

    OdpowiedzUsuń
  8. p.s.
    jak ja dawno takiego pola koniczynowego na żywo nie widziałam:(
    cudne tło do zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) heh a wiesz to jest mój ogródek, wszyscy mówią, ze to chwasty a ja bardzo lubię koniczynę:)) pozdrawiam!

      Usuń
  9. Aż szkoda w takich skrzynkach coś układać... Świetne!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy