poniedziałek, 18 marca 2013

Ufff....;)

Jaja mnie już powoli zaczynają prześladować ;) Wciąż frezuję ażurowe ale dziś nie będę ich pokazywała, dziś będą jaja „bratkowe” zrobione na  specjalne życzenie ;)

I jeszcze kilka migawek z minionego florystycznego wekendu, który upłynął pod znakiem ozdób wielkanocnych. Zatem na placu boju popełniłam wianek bardzo naturalny: włókno kokosowe, mech, łupinki, piórka i sznurek, okraszone pszenicą i kotkami, jak również topiar z pszenicznym jajem i prawie ekologiczne pojemniczki z rzeżuchą;) Była jeszcze palma ale zdjęć nie posiadam. Jak Wam się podoba taka alternatywa dla żółciutkich kurczaczków?:)

W ubiegłym tygodniu Kazik obchodził okrągłe urodziny zatem dziś jubilat w eleganckim coverze:) Miłego tygodnia! ;)


25 komentarzy:

  1. Piękne, wiosenne, aż się buzia śmieje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prace ;)

    Pozdrawiam,
    Mika

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale jaja! Zaskakujące :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakoś bratki tak mi się dobrze kojarzą,wiosennie:)

      Usuń
  4. U Ciebie jak zawsze fantastycznie i oryginalnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie podoba się bardzo:) Uwielbiam takie innowacyjne pomysły a bratkowe jaja jak biżuteria piękne:) mogłabym cały rok na nie patrzeć a nie tylko w święta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo się cieszę,że się podoba:)) Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  6. Ty frezujesz, ja miażdżę, ale w bratki dałyśmy obie.
    Muszę przyznać, że niecodzienne wzornictwo. Przypominają mi jaja egzotycznych ptaków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, takie są przygody z frezarką... ale warto, prawda? Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Fajne ogonki mają bratkowe, ozdóbki fajne, lubię takie naturalne materiały i oryginalne pomysły, wianek z połówkami jak po imprezie wygląda ;)ale coś tam wewnątrz fajnego się kryje. Najbardziej spodobały mi się jaja w zieleninie, takie uspokajające :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ogonki trochę indiańskie:)) Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Twoja alternatywa bardzo mi się podoba :) A bratkowe jaja bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jajka w doniczkach są super. Choć cała reszta też niczego sobie, to te akurat jakoś najbardziej mnie zauroczyły. Wykorzystam pomysł w moich dekoracjach wielkanocnych jesli można...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że można:) Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  10. kochane są te bratkowe jajka ;) i prześlicznie się prezentują te jajka w doniczkach :)
    serdeczne i wiosenne pozdrowienia, Tyśka ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję:) i równiez serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  11. Te jejkasą przepiękne. Nie wiem, czy je sprzedajesz, ale jeśli tak, to musisz na nich naprawdę sporo zarabiać. Są dopracowane pod każdym względem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh, nie te bratkowe nie są na sprzedaż. zrobiłam je w prezencie, ale się podobały to najważniejsze:) Cieszę się, że i Tobie przypadły do gustu, pozdrawiam!

      Usuń
    2. .... i tak będę teraz o nich myślała : piękne jak jaja pięknych egzotycznych ptaków :) Ula

      Usuń
  12. Jaja urocze a wieniec piękny ja tez sie przymierzam na razie, więc śledzę wszystkie pomysły. Super.

    OdpowiedzUsuń
  13. Красиво! Очень интересно сделан декор яиц!

    OdpowiedzUsuń
  14. Serdecznie dziękuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy