piątek, 19 kwietnia 2013

Seria retro – part I ;)

Co prawda miał dziś być ciąg dalszy kompletu shabby, jednak światło było kiepskie i w miarę wyszły tylko zdjęcia  szkatułki, która rozpoczyna serię retro. Tak, zaczęłam robić serie i komplety ;) W ogóle ostatnio jestem w amoku twórczym i robię kilak rzeczy jednocześnie. Już nawet doszło do tego, że zapisuję swoje pomysły żeby później nie zapomnieć (co się już zresztą zdarzało;)  co miałam zrobić z daną serwetką;) O głównej przyczynie tego twórczego szaleństwa napiszę wkrótce. A dziś, jak już wspomniałam, pierwsza ze szkatułek z cyklu retro. Dokładnie mówiąc w tym temacie będzie dużo retro zdjęć przesłodkich dziewczynek, przecierki, patyna , koronki itp. ;)

Na koniec coś dla ucha, ja pędzę kończyć moją kryzę do bukietu ślubnego – to temat jutrzejszych zajęć florystycznych ;) Serdeczności!


10 komentarzy:

  1. Urocze pudełeczko:)
    Serdecznie i ciepło pozdrawiam oraz posyłam promyki słonka*
    Peninia
    http://peniniaart.blogspot.com/
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za odwiedziny i miłe słowa serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  2. Zazdroszczę zamówień. Ja niestety kompletnie nie mam czasu zająć się tym, no cóż praca zawodowa odbiera mi całkowicie czas.
    Jeśli chodzi o music, mimo, że dzieli nas różnica czasu to muzyka nie zna granic i jest w tym samym temacie.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadę w maju na pewne targi o czym szerzej napiszę wkrótce, zatem wypada coś ze sobą zabrać:)) Biorę urlop w pracy kiedy mogę żeby dłubać przy artefaktach, ale bardzo to lubię więc nie narzekam:)) Taaa, dobra muza jest ponadczasowa:) Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  3. Bulmo droga, aleś Ty ostatnio zapracowana i twórcza... Niech zapał Cię nie opuszcza ;-)
    Ściskam czule ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, tak mam ostatnio ADHD twórcze:)) Ale fajne to uczucie, człowiek głodu nie czuje i spać sie nawet nie chce jak zwykle:)))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. szkatułka jest piękna.. uwielbiam takie klimaty.. :)

    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję pięknie! Cieszę sie bardzo, że przypadła Ci do gustu, uściski!

      Usuń
  5. Zapraszam do mnie w celu odebrania wyróżnienia za prowadzony przez Ciebie blog. Lubię tu zaglądać i podziwiać Twoje rzeczy, a myślę, że dzięki wyróżnieniu jeszcze więcej osób polubi Twój blog.

    http://ediandtom.blogspot.com/2013/04/z-podziekowaniamia-za-wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Ależ miła niespodzianka! Niezwykle się cieszę, spieszę do Ciebie. Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję!

      Usuń

Obserwatorzy