piątek, 14 czerwca 2013

Seria retro – part II ;)

Witajcie! Dziś kolejna część serii retro, czyli szkatuła ze słodką dziewczynką. Ty razem wszystko w brązach,  wieko zdobi portret, sponiewierany, trochę już wyblaknięty, otoczony bawełnianą kremową koronką, reszta w bejcy, dodatkowo reliefy. Całość mocno leciwa;)
Dziś zakończyły się egzaminy z florystyki, jeszcze mi emocje nie opadły, normalnie chyba nie zasnę;) Dziękuję wszystkim, którzy trzymali kciuki;) Uczucia mam mieszane, zobaczymy końcem lata, wtedy wyniki;) Strasznie mi będzie brakowało naszych weekendowych spotkań i konwersacji przy kwiatkach;) A poniżej nasze pamiątkowe zdjęcie:))) Zrobione i przesłanie mi przez Ewę, za co serdecznie dziękuję!
Serdeczności!
A na koniec tak trochę egoistycznie, uwielbiam ten kawałek;))


8 komentarzy:

  1. wyglada niezwykle klasycznie i elegancko!- chyba mozna tak powiedziec o szkatulce;)

    trzymam kciuki za wyniki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, za kciuki i za miłe słowa:)

      Usuń
  2. Świetne! Najbardziej urzekły mnie reliefy, są jak wisienka na torcie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkatułka śliczna :) napatrzeć się nie mogę. Ania nie ma co się już stresować. Dowiemy się końcem sierpnia czy mamy dyplomy czy nie. Najwyżej za rok poprawka ;) Mnie jeszcze czeka jeden egzamin w poniedziałek. Wszystko mi się miesza.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło mi,że umieściłaś naszą wspólną fotkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Heh, pewnie, będzie jak będzie:) A ja trzymam kciuki w poniedziałek!
      Fajnie, że wzięłaś aparat, przynajmniej nam pamiątka została:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Dzięki za kciuki :) pozdrawiam

      Usuń
  5. Dla mnie to mistrzostwo świata, reliefy wyglądają przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy