poniedziałek, 11 listopada 2013

Sweet…;)

Witajcie! Jeśli ktoś jeszcze tutaj zagląda… ;) Niestety sprawy przyziemne prawie całkowicie  zdominowały mój czas twórczy… Remont trwa (tak wiem, że to już prawie cztery miesiące, ale mogę powiedzieć, że już widać koniec ;)) Tak więc na tą chwilę nie mam nawet gdzie podziałać twórczo, ogródek odpada z racji temperatur bliskich 0 stopni, poza tym ciągle mam w głowie zaległe prace, na szczęście zleceniodawczyni jest bardzo cierpliwa ;) Słowem: wena jest, gorzej z możliwościami;) Mam nadzieję,  że będzie lepiej…;)
Dziś chustecznik poczyniony bardzo szybko dla zaprzyjaźnionej osóbki, mam nadzieję, że się w komponuje w świeżo wyremontowany gabinet :)Brzegi w słodkim, pudrowym odcieniu różu  z kropeczkami, na wieku relief, lekko przetarty. Wykończone białym sznurkiem (wędliniarskim;)))) i serduchami brzozowymi. Jak wyszło możecie sami ocenić:)
Miłego tygodnia, serdeczności!   
Dziś dzień polski, zatem będzie po Polsku - z najnowszego albumu Kultu;)



26 komentarzy:

  1. Chustecznik super. Welcome back :DDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) jak miło, że o mnie nie zapomniałyście:))

      Usuń
  2. Śliczny chociaż kompletnie nie moje kolory to mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie jestem fanem różu, ale gabinet będzie miał kolor "różowych balerinek" więc chciałam aby się skomponowało:)

      Usuń
  3. przepiękny :)
    delikatny, ale z pazurem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło pięknie i słodko, ale nie mdląco ;-) Powodzenia z remontem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Uffff... jeszcze malowanie i podłoga, ale już do przodu:)
      Pozdrowienia!

      Usuń
  5. wiem co czujesz jesli chodzi o wolny czas. ja urządziłam prawie roczną przerwę od blogowania :( na szczeście biorę się za siebie i wracam :D
    chustecznik cudowny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że wracasz choć wiem, że to nie takie proste, pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  6. Śliczny, delikatny i bardzo stylowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny chustecznik! lubię kropy podoba mi się ten element na górze ale mi pewnie w użyciu przeszkadzał by te wystające poza krawędź elementy, ale za to pięknie się to prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Sobie robiłam z takim samym reliefem i nie przeszkadza to w wyjmowaniu chusteczek, ale wszystko oczywiście rzecz gustu:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Uroczy , pomysłowy i ciekawie wykonany pozdrawiam Anulka

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewno, że zaglądam. Chustecznik przesłodki i uroczy.Ech remont mnie to tez czeka niebawem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaglądamy, zaglądamy:)
    chustecznik bardzo słodki :) prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się ;) przesłodki, prześliczny baaardzo kobiecy!

    OdpowiedzUsuń
  12. sznureczek po bokach daje świetny efekt, ogółem uroczy chustecznik :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie wyszedł, mnie tez strasznie dlugo niebyło na blogu i miło jest gdy jeszcze ktoś o nim pamięta. Życzę szybkiego zakończenia remontu

    OdpowiedzUsuń
  14. Chustecznik sliczny, taki kobiecy z moim ukochanym pudrowym róźem - skoro robiony "na szybko" to tym bardziej gratulacje bo wyszedl super!

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajny i romantyczny :) podoba mi się ten sznurek z serduszkiem!

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj Gwiazdeczko Beskidzka,
    bardzo się ucieszyłam czytając Twój znak życia i działania. Chustecznik pomysłowy, ale róźiowy, aż róźiowy - jak to mówi mój Adaś.
    Siły życzę, bo najtrudniejszy w maratonie jest podbieg gdy metę już widać.
    Pozdrawiam, Bożena z B.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczniutkie Twoje prace. Wszystkie, bez wyjątku?
    A róż w kropeczki to też serwetka?
    Dziękuję z odwiedzinki, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Boki to również serwetka:)
      Pozdrawiam!

      Usuń

Obserwatorzy