piątek, 22 listopada 2013

Porządki robię…;)

Witajcie! Dziś nie będzie tematycznie ale wręcz chaotycznie ;) – jak w temacie: sprzątam - w zdjęciach, na blogu, w życiu... ;) Pokażę Wam dziś pozostałe artefakty, które wytworzyłam w wiosennym twórczym szaleństwie a które jeszcze tutaj nie gościły. Niektóre to powroty do ukochanych motywów (jak Siemiradzki ;), inne to nowe wersje – „ulepszone”, "na bogato", z łowicką nutą… zresztą, sami zobaczcie – ostrzegam, ilość zdjęć jest...niepokojąca… ;) Ale obiecuję, że to koniec staroci. Zatem zaczynamy…
... dotrwał ktoś...? ;)

Na koniec coś dla ucha:)
Serdeczności!

32 komentarze:

  1. Fajne te Twoje starocie, ale najbardziej podziwiam za krak na
    'uchwycie' na pierwszych zdjęciach! Mistrzostwo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) heh jak teraz patrzę to ta trawa strasznie razi w listopadzie:)))
      Lubię tego kraka, robię niem "niby-skórę":))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. świetne prace :) bardzo podoba mi się pierwsza skrzyneczka! pozdrawiam i życzę dalszego owocnego sprzątania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:))) przyda si e:)
      A Nimfę uwielbiam, jeden z moich ulubionych obrazów:)
      Uściski ślę!

      Usuń
  3. ja dotrwalam i powiem wiecej!mogla bym patrzec i patrzec:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne prace, dobrze,że je pokazałaś:-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. od takiej serii aż bolą oczy :)
    gratuluję pomysłów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje "typy" to taca i kurka, fantastycznie zrobione! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tej tacy wykorzystałam drugą część papieru z motywem z francuskiej gazety, więcej takiego nie spotkałam niestety:)
      Cieszę się, że Ci się podoba, serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  7. Wcale nie było dużo:) mogłabym oglądać znacznie więcej:) a dlaczego? ponieważ prace są naprawdę piękne. I jest co podziwiać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję to bardzo mile!
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  8. Ja typuję szkatułkę z Siemiradzkim i tackę! Krak na szkatułce pięknie dobrany. Wszystkie prace warte były przypomnienia. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, Siemiradzki jest niesamowity, cieszę się że Ci przypadło do gustu, serdeczności!

      Usuń
  9. Spokojnie udało mi się wszystko obejrzeć :)) Oczywiście obok pierwszej szkatułki trudno przejść obojętnie, ale tacka i kocia szkatułka z groszkami też bardzo mi się podobają. Też zaczęłam porządkować pracownię, ale jeszcze wiele prac czeka na dokończenie. Pozdrawiam cieplutko!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli Mikołaj coś podobnego mi przyniesie to ja będę w siódmym niebie pozdrawiam Anulka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Mikołaj już ma wszystko obmyślone i prawie gotowe, będzie na czas:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Mnie u Ciebie też długo nie było i też wstyd. Pierwsze dwa pudełka są bez pudła świetne reszta też i jeszcze skutecznych porządków Ci życzę po tym bywa o wiele lżej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza niezwykle klimatyczna.
    Piękne spękania, ciekawe też na kurce.
    Kocia cudowna, szczególnie, że w kropeczki.
    Nowa płyta Black Shabbath świetna, choć za nimi nie przepadam. Dziadki jednak pokazały wnukom, że potrafią dobrze przyłoić. Niedługo koncert w Łodzi, mąż się wybiera, ciekawe jak będzie?
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jakoś za jednoskładnikowcem szczególnie nie przepadam, ale w wersji rustykalnej może być:)
      Ozzy daje radę na ostatniej płycie, fajna jest a co do koncertów - w czerwcu będzię Soundgarden - bardzo ich lubię i to nawet niedaleko, moze się uda pojechać...:)
      Serdeczności!

      Usuń
  13. Śliczne prace :) Tak to nie raz jest, że się nie nadąża wszystkiego na bieżąco umieszczać-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak pacze i napaczeć się nie mogę :P hehe .. Chodzi o te wzorki nieco ludowe .. nie znam się jakie konkretnie (znawcą w tej dziedzinie nie jestem, po prostu mnie zachwycają od jakiegoś czasu) i ... mmm czy stworzyłabyś dla mnie coś w tym stylu? :))))))

    Pozdrawiam ciepło
    Violetta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) łowickie wzorki fajne są, ja też lubię, robiłam sobie korale w tym klimacie:)
      Nie widzę żadnego problemu, pisz na anka.paluch@gmail.com
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  15. Dziękuję! z przyjemnością staję w kolejce!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ile serca wkładasz w swoje prace. Są cudowne. Masz wspaniały talent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa!
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń

Obserwatorzy