niedziela, 23 lutego 2014

Kropeczkowe szaleństwo…;)

Witajcie! Kilka dni temu koleżanka poprosiła mnie o zrobienie szkatułki, która ma być prezentem ślubnym, wszystko fajnie tylko  jeszcze czegoś takiego nie robiłam, nie znam Młodej Pary, nie wiem co lubią, nawet jak wyglądają… ale w myśl starego przysłowia, które twierdzi, że panika jest gorsza od nazizmu szybko wzięłam się w garść i wymyśliłam: retro klasyka! – elegancko i na temat (przynajmniej mam taką nadzieję…;) Centrum stanowi czarno białe romantyczne zdjęcie rodem z lat 20tych ubiegłego stulecia, reszta to moja wariacja na temat kropek…;) Kocham kropki…! Kto mnie zna potwierdzi a może nawet powie, że mam na ich puncie lekko odbite…;) cóż, kocham je bo są szalenie kobiece, urocze i eleganckie, no i pasują prawie do wszystkiego:) Idąc za ciosem brzegi obkleiłam serwetką, reszta pomalowana perłową bielą. Minimum kolorów  za to dużo elementów „doczepianych”  i konturówka, którą też lubię;) W środku serducho, ręcznie kropkowane (a jakże, jak szaleństwo to na całego;) Dorobiłam jeszcze dwa serducha dla dzieci koleżanki z całuśnymi retro serwetkami, rewersy wykropkowane, może niezbyt idealnie ale to w końcu hand made, czasem człowiekowi ręka zadrży…;) Jako wykończenie kokardki (tak, te których nie znoszę, ale mam tasiemki w kropki więc zrobiłam wyjątek;) Mam nadzieję, że mój debiut się spodoba…3majcie kciuki;)







Na koniec coś w klimatach;)I przypominam o  CANDY, zapisy trwają, serdecznie zapraszam!
Serdeczności!

31 komentarzy:

  1. Pięknie wykonałaś zadanie. Zachowałaś bardzo podniosły klimat stosowny do okazji. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, najważniejsza próba w niedzielę:)
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  2. Śliczna szkatułka! Na pewno się spodoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkatułka urocza... stylowa.... ach...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała, na taką uroczystość perfekcja pozdrawiam Anulka

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkatułka jest rewelacyjna a i serduszka cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jak pięknie! Kropeczki mają charakter - to fakt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Właśnie, charakter też mają:)
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  7. Pięknie, po prostu pięknie! Uwielbienie dla kropek rozumiem i podzielam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Można dać się ponieść kropeczkom:) Dziękuję serdecznie i pozdrawiam!

      Usuń
  8. Super! Mam to samo co Ty-uwielbiam kropy-a w takiej oprawie prezentują się wybornie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Tak, u Ciebie zawsze się zachwycam kropeczkami!:)
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  9. Pudełko pierwsza klasa zarówno w wykonaniu jak i albo zwłaszcza w pomysłach. Piękne, choć reszta też oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, bardzo się cieszę, że Ci się podoba, serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  10. bardzo mi się podoba to pudełeczko :) kropki mają jednak swój urok! :D zawieszki też są super

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiem Ci tak: sama takie pudelko chcialabym dostac :) Bardzo retro i niesamowicie eleganckie, a przeciez ja nie lubie kropek :)
    Pozdrawiam serdecznie.
    Renii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh, nie lubisz kropeczek a mimo to Ci się podoba?
      Bardzo się cieszę! Pozdrawiam!

      Usuń
  12. Cudownie elegancie. Uwielbiam kropeczki.
    Serducha też super słodkie.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Choć już po ślubie, jeszcze nie wiem jak się przyjęło:) oczekuję...;)

      Usuń
  13. Piękno, elegancja i szyk zamknięte w kropkach!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham kropeczki i kocham BW i kocham retro... ech... wymiękam... Cudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dziękuję, bardzo mi miło, że Ci się podoba!
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  15. Nie mam wątpliwości, że się spodoba. Szkatułka piękna i te serduszka urocze. Na pewno młoda para ucieszy się z takiego prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkatułka super - na bogato ale ze smakiem tak lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy