piątek, 4 kwietnia 2014

Twins…;)

Witajcie! Pomiędzy jednym jajem a drugim zrobiłam sobie bliźniacze segregatory na gazetki wnętrzarskie i florystyczne no i Fantastyki stare również;) – takich nigdy nie wyrzucam bo przecież zawsze mogą się przydać i lubię do nich wracać  ;) Jednak sterta czy dwie wygląda średnio fajnie a taki segregator to super rozwiązanie, pojemny i mało miejsca zajmuje. Zainspirowałam się inspirello.pl ;)  polecam -  bardzo fajna stronka,  tak mi się spodobała, że nawet moje ażurowe jajca na tamtejszy konkurs posłałam (to znaczy zdjęcie posłałam;) pierwszy raz w życiu udział w jakimś konkursie biorę ;)
A wracając do segregatorów: sponiewierałam je jak zwykle – przetarcia, bitum i pasta, retro koronka i oczywiście kropki;) Poza tym bejca, akryle i serwetka. Dorobiłam też serducho w tym samym klimacie bo bardzo lubię takie dodatki, no i wyszło jak  widać poniżej ;)

W kąciku muzycznym nadal hipnotyczny soundtrack z Jarmuscha, nie mogę się opanować;)
Miłego weekendu, serdeczności! 

26 komentarzy:

  1. Bardzo romantyczne te segregatory... i nawet w środku je wykończyłaś, no cudnie ;-)) A ta różana serwetka to jedna z moich ulubionych ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Lubię wykańczać artefakty po całości, nawet jeśli czegoś na pierwszy rzut oka nie widać - ja wiem, że jest ;) Też lubię te serwetki, zakupiłam całą paczkę:))
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  2. Piękne segregatory. Od razu to inaczej wygląda i porządek jest. Oglądam na youtube filmiki z inspirello. W sumie to się z nich uczyłam decoupage. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, ogarnięte to jakoś wszystko:) Inspirello odkryłam zupełnie niedawno, ale mi się spodobało:)
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  3. Wyszły pięknie te Twoje bliźniaki! Fajne połączenie różyczek i kropek :) Ja jakoś nie mam przekonania do segregatorów, bo pisma się w nich zaginają :(

    a na inspirello zaglądam od niedawna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Na razie nie zauważyłam uszkodzeń na gazetkach i porządek mam nawet ;)))
      Serdeczności!

      Usuń
  4. och! I ach! Wspaniałe!!!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja,te różyczki są urocze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) To ta sama serwetka, która jest na jajcach w poprzednim poście, tylko inaczej obrobiona:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Świetne te bliźniaki! Nie pomyślałam żeby moje magazyny tak trzymać. Proste i rewelacyjne. Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! No to jest naprawdę fajne rozwiązanie i mało miejsca zajmuje, plus stanowi dodatkową ozdobę:)
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  7. Fantastyczne bliźniaczki! Pięknie się prezentują :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne bliźniaki.
    Pewnie jak nie możesz to śpiewaj na cały głos.
    Najważniejsze to być prawdziwą. Ja też to lubię posłuchać.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Śpiewa, ale jak nikt nie słyszy;)))
      Serdeczności!

      Usuń
  9. Witaj Aniu,
    obejrzałam jaja w różach i porządkowe bliźniaki na czasopisma, ostatnio też mam etap różany w głowie bo córka zrobiła zamówienie na pościel w różach do akademika. Podesłałam jej link do Twych jaj i bliźniaków, co usłyszałam? Głośny jęk zachwytu i stłumiony warkot zazdrości :-).
    Pozdrawiam,
    Bożena, a razem ze mną krakowska podglądaczka Marysia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witajcie Moje Drogie! serdecznie dziękuję:) heh jakoś tak polubiłam te róże vintage, fajnie wyglądają postarzone:) Mam całą paczkę tych serwetek ( już nie jest cała ale sporo zostało;) więc czekam na życzenia:)
      Serdeczności!

      Usuń
  10. Super sprawa te twoje segregatory!
    Różyczyczki godne są umieszczania je wszędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne segregatory.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne wykonanie i vintage.
    I nawet zwykłe gazety od razu nabierają jakiejś niezwykłości...
    :-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) na pewno mniej się kurzą:))) Dziękuję i serdecznie pozdrawiam!

      Usuń

Obserwatorzy