czwartek, 5 marca 2015

Złote jajo...;)

Witajcie! Choroba grypopodobna toczy cały naród więc i  mnie nie ominęła, co zaskutkowało zastojem w pracach rękodzielczych... no ale się w końcu pozbierałam, wzięłam kilka dni urlopu i wracam :) Dziś jajo złote a w zasadzie miedziane. Zainspirowane Inspirello - jak człowiek sam ledwo żywy nie ma siły nic robić to sobie pooglądać chociaż można i zainspirować się właśnie;) Polecam ! :) Jajo wykonane na bazie wydmuszki gęsiej z krakiem na panienkach wyciętych z papieru ryżowego, reszta czarna z konturówką na końcu "posmyraną" pastą miedzianą. Obrazki wymalowane na pełen połysk co fajnie wygląda ale fatalnie się fotografuje... dupka ozdobna w stylu retro a na górze tylko perełka, najpierw była kokardka ale jakoś mi nie pasowała. 
Miłego wieczoru! Serdeczności!


Muza na dziś wybrała się w zasadzie sama..;)

12 komentarzy:

  1. ładne! dobrze, że lepiej się czujesz :) pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super jajo, bo z charakterem.
    Grypa grasuje, widać to u mnie w pracy, bo ilość małej ludności zmniejszyła się do 1/3 populacji w grupie.
    Dla mnie to czas wypoczynku i nadrobienia zaległości.
    Dżem to moja ulubiona kapela. Mam ich wszystkie analogi.
    Zdrowe pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, wszyscy chorują... Zatem miłego wypoczynku! Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  3. Cudo ! Ja w baranach i kurach siedzę. Zdrówka Ci życzę. Mnie na szczęście wirusy omijają, ale u mnie wszyscy byli chorzy...Dżem lubię i pasuje tu jak najbardziej. Czekam ta tą ramę dla Agatki. Mam nadzieję, że wrzucisz, bo ciekawa jestem jak sie to razem prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! No tak, kury barany się same nie zrobią:) Agaty rama wciąż na mnie patrzy, ale wena w końcu nadjedzie... musi;)))
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  4. Piękne! I te ornamenty takie śliczne i precyzyjne. Mnie się tak reka przy tym trzęsie, że wychodzi mi cos innego niż zaplanowałam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuje! heh te ornamenty to są trochę koślawe ale nie widać:) serdeczności!

      Usuń
  5. Rewelacja!
    Miałam nadzieję, że przeziębienie mnie ominie, ale niestety dopadło i mnie cholerstwo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dużo zdrówka i szybkiego powrotu do zdrowia życzę!
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam!

      Usuń

Obserwatorzy