środa, 9 marca 2016

Kocie sprawki czyli serii z dupką cd...;)

Witajcie! Od jakiegoś czasu cierpię na chroniczny brak czasu i wieczne niewyspanie... ja  tego świata nie ogarniam po prostu...wszystkim tak czas ucieka?... czy tylko ja nie nadążam...;) 
No ale dziś coś pozytywnego: koci chustecznik. Sponiewierałam jak najbardziej lubię, pochlapałam i poszło w dobre ręce;)












I jeszcze Lula, ujecie bardziej łagodne niż poprzednio, aczkolwiek charakterek widać po oczach;)



Serdeczności;)

6 komentarzy:

  1. Pogłaskanki dla ślicznotki.
    Odnośnie kotów nie żywotnych, bardzo podoba mi się ta dziurka z kocią niespodzianką, to bardzo zabawne i nietypowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu koteczka;)
      Heh no to coś w stylu: skończyły się chusteczki i.... dupa;)

      Serdeczności ślę!

      Usuń
  2. Chustecznik sprawuje się świetnie, zresztą służy nie tylko jako chustecznik, ale i pomoc naukowa (a tak!). Dziękujemy raz jeszcze <3
    Lula jest cudowna, musicie nas kiedyś z nią odwiedzić :) Tylko najpierw wykonaj jakiś dizajnerski transporter :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Największa radość dla mnie, że się chustecznik u Was przyjął ;) zaintrygowała mnie nieco jego nowa funkcja pomocy naukowej?...;)
      Co do transportera to już się rozglądam w okolicach śmietników za czymś interesującym;)
      Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Świetny chusteczki! !zapraszam do mnie na Candy

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny chustecznik, a kicia bardzo urocza :-)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy