niedziela, 24 października 2010

Garść koncertowych wspomnień

27 maja 2010r. Lotnisko Bemowo – wydarzenie, które z  pewnością można zaliczyć do godnych zapamiętania:  przybycie do Polski - po 19 latach -  legendarnej kapeli AC/DC :) Postanowiliśmy zrobić coś od siebie, coś oryginalnego bo przecież oglądać na żywo niezniszczalnych rock’and’rollowców to wyjątkowe przeżycie. Taka okazja już się pewnie nie powtórzy. Wrażenia z koncertu nie do opisania,  Australijczycy dali niezłego czadu nad Wisłą  - kto był ten wie :) A flaga  - została i zawsze jak na nią spojrzę robi mi się ciepło na serduchu :)


2 komentarze:

  1. Och nie mogłam tam być...i żałuję strasznie...bo uwielbiam!
    Ślicznie dziękuję za odwiedziny na blogu to dodaje mi twórczych skrzydeł!
    Miłego i pięknego tygodnia życzę.Ślę uściski i buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Peninia: mam wielką nadzieję, że jeszcze nie jedna legenda do nas zawita, więc wszytko przed Tobą!:) Bardzo mi miło, że do mnie zaglądasz, pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy