niedziela, 13 listopada 2011

Artefakty czas rozlosować...:)

Więc przedstawiam, co następuje: na candy zapisało się aż 98 osób, co mnie niezwykle zaskoczyło i ucieszyło! Bardzo mi miło, że tak wielu z Was spodobała się moja szkatułka. Serdecznie wszystkim dziękuję!
Na wstępie części zasadniczej przedstawiam komisję losującą : moi bratankowie Emilek i Karolek:)


Następuje zamieszanie losów wszystkich uczestników i Emilek losuje nagrodę główną …


… zwycięzcą zostaje  SARMATIX , do której powędruje szkatułko-herbaciarka i zestaw serwetek :)


Na tym losowanie powinno się zakończyć, ale postanowiłam rozlosować jeszcze jedną nagrodę wśród moich obserwatorów, którzy wyrazili chęć udziału w candy, taki bonus :) Wobec powyższego Karolek wylosował...
 

... JANECZKĘ!, która otrzymuje puzderko -kameę :)


Gratuluję zwyciężczynią i proszę o kontakt, mail: Bulma_F@interia.pl
Jeszcze raz dziękuję za tak liczne zapisy i odwiedziny! Serdecznie wszystkich pozdrawiam.
P.S. I do mnie dziś uśmiechnęło się szczęście i to podwójne: wygrałam cudne candy u Madame :)) i dostałam wyróżnienie od agea :)) Bardzo dziękuję!:) Szerzej o tych wydarzeniach w kolejnych postach:)

A w kąciku  muzycznym coś dla wszystkich tutaj zaglądających :) Miłego tygodnia!

19 komentarzy:

  1. Dziękuję za dobrą zabawę, gratuluję Zwyciężczyniom, Tobie także za wyróżnienie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ach szczęściary:) gratulacje:) będę wyczekiwać kolejnej wspaniałej zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Olbrzymie gratulacje dla szczęściar:))) i dla Ciebie też:)

    Dziękujemy za sympatyczną zabawę:)))
    Uściski:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. no i jak ja mam nie obgryzać paznokci z zazdrości? :D
    gratuluję zwyciężczyniom!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za zabawę, a Zwyciężczyniom zazdroszczę... Tfu! Tzn. gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Huraaa!! Bardzo się cieszę. Od dawna marzyło mi się mieć coś z Twoich dzieł. Cieszę się ogromnie i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję szczęśliwym nowym posiadaczkom szkatułek. Ech... ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje, dzieki za super Candy, słodkości sliczne, tak sie składa, że i ja wygrałam u Dzieła Madame

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za miłą zabawę i gratuluję Szczęśliwie Obdarownym ;-)
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. a tak sie czaiłam :)
    gratuluje dziewczyny ;)
    piekne nagrody :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę????? Och, jak się cieszę :D :D :D
    Emilku, dziękuję za szczęśliwa łapkę.
    Dla Janeczki Karolek też wylosował piękne puzderko.
    Pozdrawiam Was ciepło i zaraz piszę maila z adresem :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Magda, Irena, MooNat, Kasia, Alicja, burana25, Alipsa, villemo, Koraliki Sol, Tuome, marzycielna, Kaśka, dudqa, CzarnyKot,M(aniek): dziękuję również za wzięcie udziału, serdecznie pozdrawaiam!:)

    Janeczko, Sarmatix: pozostajemy w kontakcie:) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  13. kochana chciałabym obdarować cie wyróżnieniem. zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach, szczęściary! A jaka urocza komisja losująca ;-) Dzięki, Bulmo, za emocje i nadzieje, choć płonne ;-)
    Ściskam czule!

    OdpowiedzUsuń
  15. M(aniek): serdecznie dziękuję!Jest mi bardzo, bardzo miło!:)
    Pozdrawiam:)
    Inkwizycjo, dziękuję za wzięcie udziału:) Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy