niedziela, 27 listopada 2011

W prezencie...;)

A to nie lada wyzwanie, bo chciałam żeby było z pomysłem, ciekawie i praktycznie... co do tego ostatniego to masakra ;) Z natury jestem „zbieraczem”, lubię się otaczać przedmiotami, że względu na ich piękno i klimat jaki tworzą, nie koniecznie muszą być praktyczne, chomikuję, mało co wyrzucam, bo przecież wszystko może się przydać... ;) Więc wymyślenie tego prezentu to dla mnie niejako wyzwanie:) Stanęło na sferze muzycznej, a zatem pudełko na płyty. Miałam bardzo mało czasu, więc pierwotny pomysł musiał ulec weryfikacji (ale co się odwlecze to nie uciecze..;) no i stanęło na papierze ze znaczkami, mam go już jakiś czas zachomikowany właśnie;)
Praca prosta, brzegi w odcieniach brązu, przecierane ze starozłotym reliefem, w tym samym odcieniu wykończone brzegi, no i to wszystko. P.S. Prezent został zaakceptowany, więc odetchnęłam z ulga;)



Z przyjemnością jeszcze chwalę się przesyłką, która przybyła do mnie od Madame za wygrane candy. Świetne surówki, które wkrótce spożytkuję, a dodatkowo piękne serwetki i słodkości, Madame, jeszcze raz bardzo serdecznie dziękuję!



Dostało mi się jeszcze kolejne wyróżnienie, tym razem od betinaa40 bardzo, bardzo dziękuję, jest mi niezwykle miło! O warunkach tego wyróżnienia już pisałam TUTAJ, więc kto ma ochotę to odsyłam:)


A na koniec fantastyczny kawałek, który nie bez powodu od wielu tygodni zajmuje pierwsze miejsce listy przebojów 3ki:) Świetne brzmienie i rewelacyjny teledysk... polecam:)
Serdeczne pozdrowienia dla wszystkich zaglądających!

26 komentarzy:

  1. prezent musiał być zaakceptowany, nie było innej możliwości - jakby mogło się nie podobać:)
    Gratuluję wygranej i wyróżnienia, teledysk zaraz obejrzę:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ...myślę,że ten papier świetnie się sprawdził, jako okleina pudełka na płyty...bez zbędnej kolekcjonerskiej ideologii, jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje wygranej ! A pudełko boskie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gotye ma naprawde fajne kawałki :) słucham tej nuty już od dłuższego czasu :)
    prezent super, trzeba by być naprawde wybrednym żeby go nie zaakceptować.
    gratuluje też wygranej a co do twojego p.s. to nic nie zmieniałam ale mam to w planach ;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. No wyszły Ci genialnie te segregatorki!!!! Mam nadzieję, ze Absztyfikant (b. lubię to słowo) je doceni :-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. o ładnie to wszystko obmyśliłaś! i wiem jaki to kłopot wymyślić coś dla faceta, co prawda powie Ci że ładne ładne, naprawdę śliczne, ale nigdy nie mówi, że jest brzydkie, to nieco podejrzane, nie? :D i już edukuję się muzycznie, bom tej nuty nie znała! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny prezent, i pomysł super i wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. agea: dziękuję serdecznie!:) Pozdrawiam!

    incognito: cieszę się,że się podoba:) Uściski!

    Malowany Imbryczek: dziękuję:) Pozdrowienia!

    M(aniek) wiesz, na pierwszy rzut oka przypomina mi Morrisona z wyglądu...., a Doorsi to wiadomo:))) A jak ja mogłam wcześniej nie zwrócić uwagi na to cudne zdjęcie u Ciebie to nie wiem:) Pozdrawiam ciepło!

    Alicja,dziękuję kochana! Buziaki!

    burana25: hehe ja też lubię, bo jest oldskulowe:) Dzięki, uściski!

    Kasia: no właśnie, ale my zaraz wyczujemy jak ściemniają;)) Pozdrawiam!

    Ala,to jest nas trzy:)))

    Ireno, dziękuję serdecznie! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo klimatyczne, podziwiam, prezentów gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  10. Och, widzę że nie tylko ja oszalałam na punkcie tego teledysku? :) Ale nasze gusta muzyczne są zbiezne nie tylko w tej kwestii przecież... :)

    Wcale się nie dziwię, że szanowny Apsztyfikant zadowolony jest! Sama bym chciała takie pudełko dostać! :)

    No i gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  11. dudqa: dziękuję serdecznie! Pozdrawiam!

    Tuome: dziękuję:)

    Nurrgula: właśnie:) dzięki kochana, ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mężczyznom niełatwo dogodzić w kwestii prezentów artystycznych ;-)) Udało Ci się, Bulmo, zrobić pudełko bardzo męskie, a przy tym z pierwiastkiem kobiecym ;-)
    Gratuluję wygranej, na pewno ją twórczo spożytkujesz!
    Ściskam czule!

    OdpowiedzUsuń
  13. Oooo! A ja skądś znam ten motyw:) Świetnie gra z zielonym:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Inkwizycja: tak, to jest zawsze ciężki orzech do zgryzienia:) dziękuję i serdecznie pozdrawiam!

    Magdo: tak, mamy chyba podobną kolekcję papierów:) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam ten papier i jeszcze go nie ruszyłam a bardzo pięknie się prezentuje na tym pudełku, które samo w sobie już jest bardzo dobrym pomysłem. Piękne wykonanie i świetne prezenty wymiankowe twórcze i pożyteczne a muzyki odsłucham w domu, bo w robocie nie mam głośników a przynajmniej dzięki Tobie dowiem się, co jest teraz na szczycie list przebojów.

    OdpowiedzUsuń
  16. Graszynko, no właśnie u mnie też już jakiś czas leżał i czekał aż się doczekał:)
    Dziękuję pięknie i polecam listę 3ki:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Prezent wyszedł pięknie i już nie mogę się doczekać co zrobisz z surówkami wygranymi w candy! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pojemnik na płytki jest super :).
    Gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  19. maneruki: dziękuję! Na surówki jest już parę wizji, tylko czasu brak...
    Pozdrawiam!

    reaszka: dziękuję pięknie, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie oznaczkowałaś pudełko.
    Gratuluję wyróżnienia i wygranego candy :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Same niespodzianki i prezenty :))) My zapraszamy na nasze urodzinowe CANDY!

    OdpowiedzUsuń
  22. Gosia K.: dziękuję i serdecznie pozdrawiam!

    tusiemauje: :) z przyjemnością spieszę Was odwiedzić:)

    OdpowiedzUsuń
  23. a spróbowałby nie zaakceptować :). no, taki gadżet elegancki :).

    OdpowiedzUsuń
  24. zapomniałam dopisać, że z tym chomikowaniem to przesrane (sorry, ale inaczej się nie da :) ). mam to samo. tylko miejsca za mało na te wszystkie "skarby".
    dobra, to słucham tego świetnego kawałka ;).

    OdpowiedzUsuń
  25. Olenta: hehe dokładnie! Trafiłaś w samo sedno:) No i podobał Ci się Gotye? :) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy