niedziela, 12 lutego 2012

3 w 1 – dla wytrwałych;)

Z powodu nagromadzenia się  tzw. materiału blogowego dziś będzie różnorodnie, długo i mam nadzieję ciekawie:) Choć ja nadal żyję w kompletnie zamrożonym świecie i już serdecznie dosyć mam zimy i przeszywającego do szpiku kości mrozu w postaci – 25 stopni każdego ranka to jednak  życie toczy się dalej, ku mojemu zdziwieniu coś tam jestem w stanie wytworzyć i nawet pomysły ciekawe przychodzą mi do głowy;) Dziś pokażę Wam wczoraj wykończoną szkatułkę. Nadal pozostaję w sferze fascynacji skórą, więc i tutaj wykorzystałam ją na bokach jak i „wyścieliłam” nią dna półeczek i szufladki. Tym razem w kolorze bordo, komponującym się z odcieniem bejcy. Wierzch stanowi aniołek, bo takie było życzenie osoby, dla której ta komódka jest zrobiona. Wybrałam tą serwetkę, bo fajny ten aniołek, taki trochę smutny, trochę sponiewierany, w ciepłych kolorach. Środek bez udziwnień, wyposażony w lustro, jako wykończenie wykorzystałam okucia i szablon na froncie.



Kolejną sprawą, którą z przyjemnością chciałam tutaj poruszyć jest wygrane candy u Nurrguli. Od dawna jestem zachwycona jej biżuterią, piękną, oryginalną i na dodatek każda odsłona „ubrana” jest w niesamowite legendy i opowieści. Tym razem do mnie uśmiechnęło się szczęście i stałam się posiadaczką takiego oto cudeńka:



Droga Nurrgulo, z całego serca jeszcze raz dziękuję za cudny prezent, nie mogę nim oczu nacieszyć:)

Niedawno zostałam również zaproszona przez Maneruki do zabawy serialowej.



Zasady są następujące:
  1. Zamieść logo zabawy na swoim blogu
  2. Napisz kto Cie zaprosił
  3. Zaproś co najmniej 5 osób prowadzących blog.
  4. Wymień (i opisz) swoje ulubione seriale

W zasadzie trochę seriali oglądałam ale dla mnie miara jakości serialu czy filmu jest to ile razy będę do niego wracać:) Podsumowując: moim ulubionym serialem, który oglądam nieprzerwanie od 5 lat jest  „That 70s Show”, jest dla mnie antydepresantem, poprawiaczem nastroju, dialogi znam na pamięć, oglądam w kółko:) Poza tym „Twin Peaks”, jak dla mnie  majstersztyk, najbardziej lubię oglądać późną, mglistą i dżdżystą jesienią żeby wczuć się w klimat. Z polskich produkcji nigdy nie omijam powtórek  „Alternatywy 4” czy „Zmienników”, też kultowych jak dla mnie. Poza tym mogę polecić "Misfits", za ciekawy pomysł, niepoprawny humor  i oryginalność. To by było na tyle,  a do do „wywnętrzenia” się w tym temacie zapraszam:
Ewelinę 
Incognito
Alicję
Alipsę
Irenę
A na koniec, dla tych najbardziej wytrwałych coś dla ucha:)
Serdecznie pozdrawiam!

25 komentarzy:

  1. Kochana strasznie się cieszę, że wisiorek przypadł Ci do gustu. Mam nadzieję, że będzie długo i dobrze służył. :) Bardzo się cieszę, że akurat Ciebie udało mi się wylosować. :) A szkatułka....jak zwykle piękna. Nie wiem skąd bierzesz takie serwetki, ale każda jet oryginalna i niepowtarzalna...i ma taki urok...czarujesz, Bulmo! Niech ja się w końcu jakoś urządzę, to sobie u Ciebie zamówię taką szkatułkę na biżuterię. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też się cieszę:))Dziękuję kochana, uściski ślę:)

      Usuń
  2. Skrzyneczka jak zwykle cudna! A wisior przepiękny dostałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkatułka śliczna pod każdym względem :) Z podwójną ciekawością przyjrzałam się tym wykończeniom ze skóry :) A to dlatego, że powoli dojrzewam do myśli, by za jakiś czas wprowadzić też takie urozmaicenie do moich prac :) A biżuteria piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:)Osobiście lubię takie naturalne dodatki, koniecznie spróbuj:)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  4. Skrzyneczka jest przepiękna...wspaniale tworzysz... podziwiam. Uroczy motyw!
    Wisior rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Moja Droga, tak, wisior jest cudny:)
      pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  5. Obraz wygląda jak ze starego fresku, niesamowicie robisz przejścia kolorów. Okucia dodają szyku. Piękna rzecz.
    Gratuluję wygranej, naszyjnik super.

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję pięknie. Na wieku jest serwetka przyklejona w całości, już "fabrycznie" ma taki fajny kolor:) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniołek uroczy, zamyślony... Bardzo fajny pomysł z tą skórą!
    Szczęściara... też bym chciała wygrać takiego cukieraska!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wisiora strasznie strasznie zazdroszczę boski, skrzyneczka swietnie ozdobiona, świetnie dobrane okucia które dodają pazura, a w lusterku widzę storczyki, jako ich wierna fanka wszędzie je dojrze hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) hehe tak, mam sporą kolekcję storczyków, bardzo je lubię:) pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  9. Anioł niosący na skrzydłach nadbagaż ludzkich trosk,ukojenia szukający w objęciach, powiedzmy dla uproszczenia, Euterpe - cudny (ciekawe, komuż to on stróżuje, widać po nietęgiej minie,że ma dość :))... skrzyneczka fachowo podrasowana skórą i okuciami,takie lubię najbardziej...wisiorek, godny pozazdroszczenia....hihihi, widzę,że "ktoś" mnie tu wywołał do tablicy w temacie seriali....obawiam się,że będzie "pała",jako,że oglądam owe w sposób "szarpany" - 1,2 dcinki 2-3 miesiące przerwy znowu 1,2 odcinki.... chociaż, może o jednym serialu, coś skrobnę, ale to już na blogu....pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie spodziewałam się takiej interpretacji, fantastyczna:)
      dziękuję:) wiesz to taka zabawa tylko, jeśli masz ochotę to napisz co lubisz oglądać, pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  10. Moja droga, gratuluję wisiora, chociaż i ja miałam na niego chrapkę!
    Szkatuła przepiękna... też mam tego anioła, ale oczywiście wciąż mam opory, żeby użyć tej serwetki ;-)))
    Ściskam czule!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh, dziękuję, jestem nim zachwycona:) czekam z niecierpliwością na Twoją interpretację tego anioła, pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  11. no pięknie wszystko zgrałaś :)) zazdroszczę wygranej u Nurrguli! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Skrzyneczka jest piękna, wspaniale dopracowana i przemyślana.
    Wisiora od Nurrguli baaardzo zazdroszczę, bo jest wspaniały!
    A piosenki Lennona uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję serdecznie!

      Usuń
    2. Piękne pudełko i pięknie dobrałaś wszystkie kolory a o wykonaniu nie będę pisać, bo zawsze piszę to samo, że dopracowane i staranne, więc jednak znowu to napisałam. No i gratulacje z wygranej piękna rzecz.

      Usuń
  13. śliczna szkatułka z tym nostalgicznym aniołkiem:)
    gratuluje wygranej:) piękny naszyjnik!
    i dziękuje za zaproszenie do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Graszynko, dziękuję pięknie! Pozdrawiam!

    Irena: dziękuję serdecznie, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjna szkatułka z aniołem - kolory, motyw, okucia na narożnikach. :-)
    pozdrawiam i zapraszam na Candy do mnie w Art Shaker by Monique.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy