niedziela, 1 grudnia 2013

W klimatach shabby…;)

Witajcie! Dziś króciutko, bo gorący okres przedświąteczny rozpoczęty, a co za tym idzie mnóstwo roboty ze świątecznymi artefaktami prezentowymi  i obiecanymi zaległościami ;) Ale roboty  jakże przyjemnej! Tylko czasu jak na lekarstwo… ale …mam nadzieję, że dam radę ;) 
W pierwszej kolejności ramka poczyniona dla mnie samej (chyba, że komuś przypadnie do gustu, to sobie zrobię inną ;) w klimatach shabby, biało  czekoladowa, mocno przecierana z reliefem (ze szpachli ;). I jeszcze kilka fotek pudełka na wino – oszczędne w dodatkach – bejcowane w kolorze ciemnego orzecha, na zasuwce serwetka, trochę retro trochę na bogato :)



Na zakończenie jedna z moich ulubionych kapel , jeszcze z czasów licealnych (kasety mam do dziś ;) A że chłopaki przyjeżdżają do nas w przyszłym roku warto ich przypomnieć.  Z ich najlepszej płyty … ;)
Serdeczności!

15 komentarzy:

  1. Rameczka jest piękna! :)

    Pozdrawiam
    Viola

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze!Ramkę zjawiskowo ozdobiłas!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i ekskluzywne wykonanie.
    Ta kapela to całkowicie moje klimaty. Idziesz na koncert?
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Down on the upside to moja ulubiona płyta, na koncert bym poszła bardzo chętnie, ale biletu jeszcze nie mam... A Ty?:)
      Pozdrówki!

      Usuń
  4. Shabby jest super zawsze na czasie i nigdy dość i jeszcze nigdy za dużo. Super ramka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie, można go w zasadzie zrobić na słodko i trochę w zimniejszym klimacie, shabby fajny jest:P
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  5. Lubię shabby, bo niby proste .. ale niesamowicie klimatyczne... sama nie dawno zrobiłam w podobnym stylu lustro :)

    Pudło na wino bardzo eleganckie, ładny kolor bejcy dobrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) właśnie ja też dlatego lubię, ma klimat:)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  6. lubie lubie lubie:)pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy