niedziela, 29 grudnia 2013

Odrobina słodyczy…;)

…chyba jeszcze nikogo  nie zabiła …;) A tak sobie pomyślała, że w sam raz się sprawdzi przy końcu roku;) Zawieszki - serducha wykonane dla mojej drogiej koleżanki, jako wypełnienie witryny pewnej szalenie pięknej szafy. O szafie jeszcze będzie, bo to temat szeroki a i obiekt przecudnej urody zatem poświęcić mu trzeba nieco więcej uwagi  ;) A wracając do zawieszek, sama zainteresowana wybrała sobie motywy, ja tylko delikatnie zasugerowałam ;) Pozwoliłam sobie zrobić zawieszki dwustronne,  na rewers wybrałam kropki, które kocham po prostu ;) I wykończenie w  postaci  kokardek…;)



A na koniec przypominam o głosowaniu na 3kowy Top wszech czasów, jeszcze do jutra!
Serdeczności;)

P.S. obiecuję, że niedługo będzie coś z ciemnej strony mocy...;)

16 komentarzy:

  1. Serduszka są przepiękne :) uwielbiam te serwetki!!! a ciekawa jestem tej tajemniczej szafy heh :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Tak, serwetki sa słodkie:))
      A szafa... juz wkrótce... pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  2. Oj dawno mnie u Ciebie nie było, tyle tu pięknych prac, że aż dostałam oczopląsu :-) Zawieszki są cudne.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodyczy nigdy za wiele ;-))
    Droga Bulmo, dziękuję za życzenia, napisałam mejla. Dopiero mamy dostęp do netu. Ściskam jak zawsze najczulej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również serdecznie dziękuję, właśnie przed chwilą odczytałam maila. Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  4. cudowne jak zwykle! kropki idealne! tez kocham.

    Wszystkiego Naj w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają w sobie coś te kropki, prawda?:)
      Dziękuje i pozdrawiam!

      Usuń
  5. Jakie one słodko cudne...nie mogę się napatrzeć...

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne te serduszka. Słodkie, ale z klasą zrobione. Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są te serduszka :) bardzo fajny mają rewers :D

    Dopiero teraz obejrzałam Twoje wcześniejsze, świąteczne prace - same cudeńka tam znalazłam! :)

    Szczęśliwego, kreatywnego Nowego Roku!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy z ciemnej, czy z jasnej strony mocy - spod Twoich rąk, Aniu, wszystko wygląda tak, jak powinno. Pięknie! Szczęścia w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczęścia , miłości, spełnienia marzeń i wszelkiej pomyślności w Nowym Roku!
    cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy