niedziela, 15 grudnia 2013

Święta NATURAlnie … ;)

Witajcie! Jak w tytule dziś powrót do natury ale wszystko w tematyce około świątecznej ;) Florystyka mnie niezwykle urzekła i kiedy tylko mogę działam w temacie ;) Zatem dziś nie będzie dekupażu, szkatułek itp. , będą topiary i wianek, wykonane z samych (prawie ;) naturalnych  materiałów. Na początek dwa drzewka – duże i „dziecko”, ;) powstały na bazie kuli obklejonej szyszkami z modrzewia (swoją drogą – zdobycie takiej ilości szyszek wymagało zaangażowania sporej ilości osób, za co jeszcze raz serdecznie dziękuję! ;). Następnie całość nabita na bambus i umiejscowiona w doniczkach (glinianych i mocno obciążonych – szyszki swoje ważą ;) Dla dodania klimatu prysłam szyszki odrobiną złotej farby, ale tak by było widać gdzieniegdzie omszałe sztuki… ;) Doniczki zawinęłam w jutę, dodałam mech, serducha z masy solnej i kilka złotych gwiazdeczek,  większe drzewko  dodatkowo ozdobiłam kokardą z rafii. Na dokładkę jeszcze wianek – do powieszenia, słomiany podkład wykleiłam warkoczem z naturalnej wełny, potem szyszki i łupinki z orzechów, tak powstał „sweterkowy” wianek w nowej odsłonie;) Może nie widać tego na pierwszy rzut oka (zresztą jakość zdjęć pozostawia wiele do życzenia, wybaczcie...ale sprzęt mam do… niczego a i warunki atmosferyczne nie są zachwycające…;) wyklejanie szyszek to hardcore ale jednoczenie bardzo przyjemna praca (może poza popalonymi łapkami ;)  polecam każdemu, wydaje mi się, że alternatywa takiej „hand made” choinki  jest godna rozważenia, a Wy jak uważacie...?  ;)


Rozpisałam się dziś okrutnie… ;) Zatem jeszcze na koniec coś dla ucha, kawałek który przewija się jak mantra przez ostatnie dni….
Serdeczności!

17 komentarzy:

  1. Widać, że napracowałaś się niemiłosiernie, ale efekt super! Działaj zatem " w temacie" ile wlezie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) powiem Ci, że to bardziej pracochłonne niż frezowanie jaj:)))
      Dziękuje i serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  2. Piękne prace i pracochłonne :) A nuta ...ach uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma klimat, dlatego mi się zapętliła:)))
      Dziękuję!
      Uściski!

      Usuń
  3. Świetne prace. Fajnie, że działasz florystycznie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. o kurcze! ślicznie Ci to wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry wieczór, tu Bujaków,
    trwa przedświąteczne domowe tornado. Siły i spokoju dodaje wsłuchiwanie się w piękny "zapętlony" hymn.
    Czy są tacy, którzy nie przepadają za świąteczną, wszechogarniającą czerwienią, kokardkami i brzuchatymi mikołajami?
    Cisza, nikt nie woła...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne drzewko. Fajny pomysł na wykorzystanie szyszek.
    Pozdrawiam cieplutko
    http://decoupajage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojoj musiało Cb to dużo pracy kosztować! Super! Uwielbiam wykorzystywanie naturalnych materiałów ;)

    Pozdrawiam serdecznie
    Viola :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne rzeczy :) Drzewko ładnie udekorowane.
    U mnie tez święta w tym roku bardzo naturalnie. Zapraszam do świątecznego lasku www.szufladajustyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały wianek:) Z natury wszystko co najlepsze. Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  10. co powiesz na wspólną obserwację?
    marcela-marccela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy