piątek, 24 stycznia 2014

Z podziękowaniami…;)

Witajcie, dziś chciałam podziękować drogim koleżankom za wyróżniania, którymi mnie obdarowały. Trochę to trwało… wybaczcie, ale dziś wywiążę się ze wszystkich zaległości ;) Zasady we wszystkich podobne, należy odpowiedzieć na postawione pytania, dokładnie 11 ;)

Pierwsze wyróżnianie dostałam od Pracowni Rękodzieła EDI & TOM

Wraz z zestawem pytań, na które przyszło mi w końcu odpowiedzieć;) :
  1. Do jakiego miejsca chętnie wracasz wspomnieniami? – sama nie wiem;) 
  2.  Co najbardziej cenisz w ludziach? – pasję, bezinteresowność i dobroć. 
  3.  Jakie jest Twoje hobby? – rękodzieło, florystyka, muzyka, kino, rower, literatura… i wiele, wiele innych ;) 
  4.  W jaki sposób lubisz spędzać wolny czas? – tworząc swoje artefakty, w górach na rowerze lub z dobrą książką… zawsze w towarzystwie dobrej muzyki (warunek konieczny;) 
  5.  Co lub kto dodaje Ci skrzydeł? – muzyka – dla mnie niezbędna do życia, naturalny antydepresant ;) 
  6. Czy potrafisz się śmiać z siebie? – chyba tak…; 
  7. Gdzie zamierzasz się wybrać w kolejną podróż? – nie mogę się zdecydować… 
  8. Co w życiu jest dla Ciebie najważniejsze? – pasja i miłość 
  9. Jaką kuchnię preferujesz? – zależy od nastroju ;) 
  10. Jaką książkę możesz mi polecić do przeczytania? – mogę polecić wiele, z pewnością ukochanego „Mistrza i Małgorzatę”, na pewno całą serię „Mrocznej Wieży” Kinga i oczywiście wszystko  Pawilkowskiej Jasnorzewskiej, szalenie kobieca literatura…;) 
  11.  Czego nie lubisz robić? – nie znoszę zmywać ;)
Drugie wyróżnienie dostałam od Kwiatkosi, w zasadzie to nawet dwa…





i też muszę się nieco wywnętrzyć:

  1. Z jakim materiałem lubicie pracować najbardziej? – z drewnem i gęsimi wydmuszkami – zawsze są wyzwaniem ;)
  2.  Serwetki czy papier ryżowy? – serwetki :) 
  3. Ulubiony kolor / zestawienie kolorów?  - a to zależy:) na sobie: czerń, granat i czerwień, we wnętrzach: biel i brązy z ciekawymi akcentami:) 
  4. Poranna kawa / herbata w szklance czy w kubku? – zawsze kawa, zawsze w ulubionym kubku ;) 
  5. Spódnica / sukienka czy spodnie? – latem: sukienka, zimą: spodnie ;) 
  6. Na jakim filmie ostatnio się wzruszyłaś? – chyba na „Dużej Rybie” Burtona, niedawno oglądałam po raz kolejny..;) 
  7. Danie, które najbardziej lubisz gotować? – ciężko wybrać, ogólnie lubię gotować 
  8. Rower czy rolki? – rower, rower, rower! :) 
  9. Zima czy lato? – lato, zdecydowanie:) 
  10. Gdzie szukasz inspiracji do swoich prac? – w sztuce, w rozmowach z ludźmi, w muzyce ...
  11. Góry czy morze? – góry zawsze, morze sezonowo:)

No i trzecie wyróżnienie, całkiem świeżutkie ;) od Agnieszki z Decoupa(ja)ge 


Oczywiście z zestawem pytań;)…

  1. Skąd czerpiesz inspiracje do swoich prac? – jak wyżej: ze sztuki , z rozmów z ludźmi, z muzyki... 
  2.  Kiedy ostatnio miałaś chwilę tylko dla siebie? – oj… nie pamiętam…;) 
  3.  Jaki jest Twój sposób na relaks? – rower, góry, muzyka, książka albo rękodzieło:) 
  4. Co teraz czytasz? – aktualnie  „33 x Trójka Polskie Radio” W.Weissa bo w końcu sobie kupiłam i „Lyryki Najpiękniejsze” Pawlikowskiej Jasnorzewskiej 
  5. Co zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę?  (to pytanie miałam też w moich złotych myślach lata temu :) – coś do odtwarzania muzyki i tonę płyt ;) 
  6. Długa kąpiel czy szybki prysznic? - prysznic 
  7. Jakie kolory pojawiają się w Twoim salonie? (stoję właśnie przed dylematem doboru kolo-rów) – heh… na tą chwilę aromatyczny kardamon, biel i wenge… remont mi się jeszcze nie skończył...;)
  8. Jaki film polecasz na poprawę humoru? – wszystkie Burtona, ale są specyficzne wiec trzeba lubić te klimaty ;) 
  9. Gdybyś mogła spędzić cały dzień z jakąś znaną osobą to kogo być wybrała? – hmmm gdyby to mógł być ktokolwiek z czasu i przestrzeni …  to z Jimem Morrisonem najchętniej:;) 
  10. Marylin Monroe czy Audray Hepburn? – Audray  - solidarność brunetek ;) 
  11. Szpinak czy brokuły? - zdecydowanie brokuły

Ufff… się wywnętrzyłam…;) Moje drogie, serdecznie Wam dziękuję za przyznanie wyróżnień, dziękuję, że każde dobre słowo, jest mi niezwykle miło, że postanowiłyście mnie obdarować!
Aby formalności stało się za dość powinnam przekazać je dalej, jednak nie sposób wybrać tylko kilka blogów, gdyż wszystkie które obserwuję na nie zasługują. Zatem wszyscy czujcie się wyróżnieni!
Na koniec coś dla poprawienia nastroju w ten zimny, styczniowy wieczór, zatem  - Meat Loaf moi mili;)

Serdeczności! 

5 komentarzy:

  1. Nie przebrnęłam. Późno jest.
    Jednak antydepresant i warunek konieczny jak najbardziej popieram. Bez nich nie da się żyć. Jak dla mnie to największe uniesienia i dla każdego w innym rodzaju.
    Gratulacje i pozdrówki.
    Do kolejnego oglądania się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) tak, trochę się napisałam...;)))
      Dokładnie, muza zawsze najważniejsza:)
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  2. Gratuluje wyróżnień. Miło było co nieco o Tobie przeczytać. Choć trochę Cię znam i nie zaskoczyłaś mnie :) Pozdrawiam cieplutko, bo mrozik trzyma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewuś:) heh mrozi...... ciepło pozdrawiam!

      Usuń

Obserwatorzy