piątek, 31 stycznia 2014

Candy z jajem..;)

Witajcie! Dziś Międzynarodowy Dzień Przytulania, wprawdzie przypomniałam sobie o tym dopiero słuchając popołudniowej audycji w 3ce zatem większość dnia przeżyłam w nieświadomości...;) Niemniej jednak wydaje mi się, że jest to szalenie pozytywne święto więc dziś właśnie chciałam Was zaprosić na rozdawajkę z jajem, a w zasadzie z trzema ;) Tyle właśnie sztuk ażurowych wydmuszek wyfrezowanych przeze mnie własnoręcznie, w kolorze perłowej bieli jest do wygrania w niniejszym candy;) Rzeczone artefakty będę dopiero wytwarzać, więc nie będą one identyczne jak na załączonym banerku, wszak wiadomo, że wszystko co ręcznie robione nie da się zdublować (i bardzo dobrze…;) Zatem  kto chętny zapraszam serdecznie, zasady tradycyjne:
– pozostaw komentarz pod tym postem
– umieść podlinkowane zdjęcie z info o candy na swoim blogu
– jeżeli bloga nie posiadasz zostaw swój adres mailowy
– jeżeli zostaniesz obserwatorem mojego bloga, będzie mi bardzo miło;)
Zapisy do 6 kwietnia, losowanie dnia następnego więc wydmuszki spokojnie dotrą do Świąt i (mam nadzieję..;) będą cieszyć  oko zwycięzcy..;)



P.S. Muszę się przyznać, że moje noworoczne postanowienie o tytułowaniu postów tytułami piosenek sczezło…. Bo jak tu znaleźć adekwatny kawałek do pomarańczowych jaj…?;) Ale… będę się starać na ile mi wena pozwoli…;)
I jeszcze w temacie dzisiejszego święta...;)

Serdeczności!

92 komentarze:

  1. No to jestem pierwsza. Pozdrawiam i zabieram jaja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, oczywiście, że ustawiam się w kolejeczce po Twoje piękne jaja! :D Banerek na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z wielką chęcią ustawiam się w kolejce po te cudne jajeczka :-) Banerek już u mnie wisi :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ piekne! Chętnie wezmę udział w Twoim Candy :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimo tego, że mam bloga od jakiegoś czasu, to poruszam się po blogspocie raczej niemrawo :) ale chciałam tu wpaść i powiedzieć, że jaja bardzo mi się podobają -naprawdę piękne wyroby :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne jajeczka. Ja jeszcze takich stworzyć nie potrafię tym bardziej wezmę udział w zabawie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za zaproszenie. Grzecznie ustawiam się w kolejce i wstawiam na swojego bloga banerek: alejainspiracji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Sa przepiekne- zapisuje sie wiec i ja.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cuda prawdziwe, to ja grzecznie w kolejeczce stanę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale gratka! podziwiane przeze mnie jaja jako candy! Zapisuję się i czekam na losowanie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale jaja ! Cudeńka! Oczywiści ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziś rozbieraliśmy w końcu choinkę z czego Cyprianek był bardzo niezadowolony ale powiedziałam mu że jak będzie Wielkanoc to będzie robił kolejne dekoracje z mamą, a tu pojawiły się jaja które na pewno znalazły by miejsce w tych dekoracjach:) jarzynka

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie one piękne, bardzo chętnie staję w kolejce
    banerek wisi tu http://radosna-tworczosc-weronki.blogspot.com/
    pozdrawiam
    Weronka

    OdpowiedzUsuń
  14. Misterne cuda! Już stoję w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też usłyszałam w trójce i się przytuliłam nawet w samochodzie.
    Na jaja jestem chętna, a kapelę dałaś moją ulubioną.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapisuję się :) hehs nawet wpada w ucho piosenka
    baner wrzucony na http://siubzdziu.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe te jaja nawet nie jestem w stanie się do takich zbliżyć. Zapisuję się z wielką nadzieją.

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie jajeczka to marzenie :) więc staję pokornie w kolejce i czekam cierpliwie Piękna piosenka uwielbiam takie :) pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj! Bardzo chętnie zapisuję się na Twoje candy;)

    OdpowiedzUsuń
  20. i ja się zapisuję, robię podobne ale takie ładne mi nie wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jajca fantastyczne, chętnie je zaadoptuję, obserwatorem już jestem od jakiegoś czasu, podglądam, choć nie zawsze komentuję. Pozdrawiam i zapraszam do siebie, do przytulenia też 3 sztuki, ciutek inne, ale całkiem milusie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale piękne! Dopisuję się i ja! Takie cudo w domu ucieszy każde oko! Banerek już wisi :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dopisuję się obiema łapkami! Suuuper! Obserwatorem Twojego bloga już jestem, banerek u mnie dodany (http://www.ifgift.blogspot.com/). Zapraszam też do udziału w mojej rozdawajce- zgłoszenia do północy 16 lutego :)

    OdpowiedzUsuń
  24. są piękne, chętnie przygarnę
    kreatywnybazarek.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowności, dlatego staję w kolejce i marzę...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne:)staję i ja w kolejkę Pozdrawiam Ewa
    ekarolczuk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne pisanki - zawsze z chęcią przygarnę coś pięknego czego sama nie potrafię zrobić.
    Banerek: www.handmadebyjo2013.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne, banerek na cudartenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Chętnie dołączę się do zabawy i liczę na odrobinę szczęścia:))
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  30. Przegapiłabym... dzięki że zwróciłaś uwagę ;)) Są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja także nie zauważyłam. Też się dopisuję :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. wow! ale piękne! chętnie ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale cudne :) Z przyjemnością spróbuję szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zapisuję sie i ja na te śliczne jaja banerek u mnie na www.blogchmurki.blogspot.com zapraszam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. może mi sie uda zgarnąć jaja. piękne
    agatus@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Jako, ze sama takie cudeńka nie umiem stworzyć, więc miło by było przygarnąć twoje jajka :)
    Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na wyniki :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Podziwiam takie koronkowe jajka i zapisuję się .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Koronkowe jajeczka... wspaniałości.... Tuptamy nóżkami małymi, myszkowatymi... chcemy przyłączyć się do zabawy... pii pii
    banerek na myszkowato;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudne, piękne i zachwycające!! nie mogłabym przejść obok obojętnie i nie spróbować:)
    banerek na
    http://reanja1.blogspot.com/
    i przy okazji zapraszam na moje candy:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale będą jaja jak jak zgarnę takie piękne jaja:) Wpisuję się do obserwowania bloga bo ciekawy , banerek wstawiam i już staję w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  41. Oczu nie mogę oderwać od tych piękności!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne! Mam nadzieję że mi się poszczęści i będą moje :-)
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  43. Witaj! cudowności takie jajka! Marzy mi się, żeby tak umieć! Ale będę liczyć na szczęście, że te będą moje! Pozdrawiam cieplutko Dora

    OdpowiedzUsuń
  44. zgłaszam się
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się . Śliczne cudeńka tworzysz , takie małe dzieła sztuki mają swoją duszę
    muinka5656@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Ustawiam się w kolejce i ja:) Bardzo podobają mi się takie wydmuszki, niestety jeszcze nie spróbowałam zrobić takowego sama, więc z miłą chęcią ustawię się po Twoje cuda:)
    Banerek na http://rozanyzakatek90.blogspot.com/ Obserwuje jako Monika Ika. Zapraszam cię również do wzięcia udziału w moim candy.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  47. witaj zapisuje się z wielką chęcią po takie cuda, banerek już jest, obserwuje i zapraszam do siebie :)

    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Twoje koronkowe jajeczka to prawdziwa gratka!!!
    Może los uśmiechnie się do mnie?
    serdecznie pozdrawiam i życzę udanego tygodnia
    http://czarnyczarnykot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Po takie jajeczka można stać i w dłuższej kolejce, z miłą chęcią ustawiam sie i ja :)
    Pozdrawiam
    nitusiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Witaj,ale slicznosci rozdajesz.Wiec jak mozna to i ja sie zapisze.Pozdrawiam serdecznie.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Piekne te jajka, az zal sie nie zapisac, banerek na blogu

    http://mulinowehaftowanie.blogspot.com/

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Witam ale jaja , wspaniałe jaja .... po prostu muszę spróbować .

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękne i niesamowita technika zapisuję się i ja;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. I ja się po piękności zapisuję i banerek tutaj umieszczam:
    http://nikusiowo1.blogspot.com/p/biore-udzia.html

    OdpowiedzUsuń
  55. Zapisuję się z ogromną przyjemnością.
    Banerek - tutaj: http://anna-radziach.blogspot.com/
    Pozdrawiam,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  56. Śliczne, i ja się ustawiam w kolejce;) Pozdrawiam, ell
    ellan-p@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. zgłaszam się bo warto :)
    obserwuję jako: Kasia
    baner: modawedlugkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. No niezła jaja ja tu widzę :)
    pozdrawiam
    http://galeria61.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Piękne! Mam nadzieję, że zrobisz jasne, nie w intensywnych barwach. A nuż wygram?

    OdpowiedzUsuń
  60. Ustawiam się w kolejce po te piękne jaja...pozdrawiam:)
    http://mojswiatkolorow.blogspot.com/ banerek jest.

    OdpowiedzUsuń
  61. Nie wierzę!
    No nie wierzę , że taką misterną koronkę na wydmuszce da się uskutecznić!
    ;-)
    Zaklinając szczęście w ten przewrotny sposób
    ustawiam się grzecznie w kolejeczce.

    i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  62. Dla mnie rzecz nie do zrobienia - chylę czoła za taką cudną pracę i zdolności i oczywiście ustawiam się w kolejce !

    OdpowiedzUsuń
  63. zgłaszam się do zabawy i zapraszam na moje wielkanocne candy
    http://aneta-anabelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Przepiękne jajeczka i z checia wezme udział w zabawie:)
    http://tocopodpowiadawyobraznia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. może jeszcze się załapię

    OdpowiedzUsuń
  66. prześliczne te jajeczka :D,
    grzecznie ustawiam się w kolejce i pozdrawiam :), info o Twoim candy u mnie na blogu na pasku bocznym o tutaj: http://tiny-handmade.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  67. To ja na końcu, ale nie ostatnia ;-) Bywają gorsze ;-) Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  68. choc tłok to ustawiam się w kolejce !
    info na bocznym pasku w formie pisemnej, może być?

    OdpowiedzUsuń
  69. To i ja ustawiam się po te śliczne jaja :) Info o zabawie na moim blogu :) Obserwuję jako Marika

    OdpowiedzUsuń
  70. Pomysł z postami o tytułach piosenek bardzo mi się podoba, nie poddawaj się, przecież raz na jakiś czas możesz zrobić wyjątek ;)
    Jajeczka przecudne, więc ustawiam się w kolejce...
    Pozdrawiam serdecznie.
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  71. Te jajka grzeszą urodą. czekam na nie. Banerek na blogu po prawej stronie i inne zalecenia spełnione.
    http://handmadebydyda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Takie jaja to jedno z moich marzeń- zapisuję się! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  73. Piękne,zgłaszam się, może dopisze mi szczęście. Pozdrawiam Gosia

    OdpowiedzUsuń
  74. Witam, Zglaszam sie i staje w kolejce po piekne jajuszka :)_
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  75. Cieszą oko, jak pierwsze pąki kwiatów w marcu więc i ja się zgłaszam jowenna@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. Sa takie piekne ... Marzyc i snic od teraz bede o nich . Jak Ty je robisz ???? Jajko z dziurkami .. Cudo !
    joanka joanka50@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. Jejku marzy mi się takie ażurowe jajo,super było by je wygrać :)

    Ustawiam sie w kolejkę.

    OdpowiedzUsuń
  78. Piękne !!! Bardzo jestem chętna :) Zgłaszam chęć udziału w zabawie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  79. przepiękne są Twoje ażurowe jajka - byłabym w siódmym niebie, gdyby trafiło jakimś cudem na mnie... ciepłe pozdrowienia
    Bogda
    bogda2901@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Tak pięknych jaj, to jeszcze nie widziałam :)
    Dołączam się do zabawy. Link na moim blogu: www.zaplatana.blogspot.com :)
    Przy okazji zapraszam na candy u mnie :)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  81. i ja się zgłaszam:)
    http://isthemagichereforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. I ja się dołączam:):) banerek na blogu http://rustiquemaison.blogspot.com/
    Pozdrawiam Hania :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Zgłaszam się z miłą chęcią ;>
    Obserwuję jako: Andżelika S.
    Baner: http://joyintesting.blogspot.com/
    E-mail: aszika30@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  84. noooo nie spóźniłam się ...szkoda bo ssą jajeczka przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  85. Bardzo serdecznie dziękuję wszystkim za udział w zabawie! Dziś (najpóźniej jutro;) wylosuję zwycięzcę!
    SERDECZNOŚCI !

    OdpowiedzUsuń
  86. Zgłaszam się i obserwuje bloga ^^
    banerek tutaj http://apetycznykasek.blogspot.com
    obiektyw0@op.pl

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy