sobota, 19 marca 2011

Trochę egoistycznie ;)

A to dlatego, że dziś przedstawiam kuferek wykonany dla siebie samej...;) Zakupiony dawno temu, ale nigdy nie było czasu, albo pomysłu... wreszcie się doczekał:) Każdy ma jakieś słabości, jedną z moich jest biżuteria. Unikatowa, ręcznie robiona, stara... aż mi się oczęta świecą jak widzę takie cuda:) Wobec powyższego wypadałoby mieć gdzie trzymać swoje zdobycze:) Postanowiłam sobie zrobić przyjemność i stworzyć szkatułkę, dość sporych rozmiarów i na dodatek użyć jedną z najgłębiej schowanych serwetek! Wiem, okropna jestem, ale czasem trzeba:) Wieko zdobi słynna dama, z łasiczką oczywiście :) Myślę, że idealna na szkatułę z biżuterią. Całość postarzona, oprószona starym złotem, do tego „wiekowe”okucia. Wszystko  sponiewierane, stylizowane na stare... czyli tak, jak lubię najbardziej:)


15 komentarzy:

  1. Pięęęękny, chociaż z Damą z łasiczką mam złe wspomnienia...z dzieciństwa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna! Wyjatkowa szkatulka, na wyjatkowa bizuterie, wyjatkowej dziewczyny. Widac, ile pracy w nia wlozylas Bulma!
    Sciskam!
    Xxx kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. naprawdę robi wrażenie... świetnie to wszystrko zaaranżowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. WSPANIAŁA!!! :)) serwetka też wydaje mi się, że pasuje na pudełko na skarby, boczny motyw równie zachwycający, kraczek zdaje się u góry. pytanie mam jedynie do środka szkatuły - jaka to bejca? chyba dość ciemna, palisander?

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna szkatułka. Z klasą i to wieeeelką.Bardzo oryginalna. Gratuluję! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nurrgulo, dziękuję! Szkoda, że dama Ci się źle kojarzy, no ale zdarza się:) uściski!

    Studio-conestoga: Kasiu, dziękuję! Cieszę się, że się podoba:) Ściskam mocno!

    jola-zola: dziękuję pięknie!

    Kasiu, dzięki! Dama na wieku to nie serwetka, tylko wydruk, a bejca to ciemny orzech, kilka warstw, bo chciałam uzyskać odcień ciemnej czekolady:) pozdrawiam!

    pracownia-filcer: dzięki kochana! Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cuuuuuuuuuuudowna!
    Nie wysyłam zdjęć łóżka, bo mój pokój jest za mały, żeby zrobić jakieś sensowne zdjęcia... ;( Ale jak przyjedziesz, to zobaczysz ;)
    Buziaczki, Marti

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkatułka jest przesliczna...wspaniałe wykonanie i te kolorki...ach podziwiam Cię !!!
    Każda Twoja praca ma wspaniały klimat:)
    Cieplutko pozdrawiam i posyłam słoneczne uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nooo, Bulmo, zaszalałaś! Perfekcyjnie i imponująco! Prawdziwa szkatuła godna przechowywać wiekową biżuterię ;-)
    A ja, jak ten szewc, dalej bez własnego pudła... ;-))
    Ściskam czule!

    OdpowiedzUsuń
  10. Alicjo, dzięki kochana! Uściski!

    Marti, nie ma sprawy, obadamy na miejscu:)) Buziaki!

    Peninio, dziękuję moja droga, pozdrawiam cieplutko!

    Inkwizycjo, dziękuję! Heh kochana, wiesz tak zaszalałam z wielkością, że teraz muszę popracować nad zawartością ;-))
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny kuferek! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny i pełen dostojeństwa ten kuferek i te brązy. A serwetkę tę na dole też posiadam i patrzę na nią z niechęcią, że po co ją kupiłam a tu proszę. Pięknie.
    Pozdrawiam Grażyna

    OdpowiedzUsuń
  13. To jest to! Cudowna szkatułka. Ileż precyzji w tym co robisz, do tego te okucia. Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kajko, dziękuje pięknie! Uściski ślę

    Graszynko, dziękuję! A serwetka to akurat jedna z moich "zachomikowanych" :)) Pozdrawiam!

    tusiemaluje: dziękuję! Bardzo się cieszę, że się podoba:) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przecudowna szkatułka! Zakochałam się w niej!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy