sobota, 5 marca 2011

Bulma i Edward prezentują: Książkowe CANDY! :)

Dzięki wygranej w candy u Inkwizycji kolejnym przystankiem podróży Edwarda zostały Beskidy. Pomysł na candy zrodził się na blogu Mój Świat i Hafty, a ja mam przyjemność zorganizowania kolejnej, już 12 edycji  niezwyczajnych cukierków :) Obrazek do podlinkowania oraz zasady znajdziecie poniżej.

1) proszę zostawić komentarz pod tym postem do 15 marca 2011 (losowanie 16 marca)
2) umieścić informację o zabawie wraz z podlinkowanym zdjęciem na swoim blogu (w zabawie biorą udział tylko osoby posiadające blog)
3) czekać na losowanie, a potem na przesyłkę
4) przeczytać książkę w ciągu 10 dni
5) zorganizować u siebie następne "candy" (nr 13) na takich samych zasadach
6) wpisać się do książki
7) dodać do książki jakąś  niespodziankę dla zwycięzcy ;)

Wraz z Edwardem dostałam od Inkwizycji cały zestaw „niezbędników” do lektury: cudnych artefaktów, słodkości i niespotykanych serwetek. Kochana, serdecznie Ci dziękuję!
Zapraszam do zabawy!

8 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem, kochana Bulmo, jak Ci się ilustracje Edwarda podobają? Życzę wielu chętnych w zabawie i miłej lektury, niekoniecznie oblanej łzami;-)
    Ściskam czule!

    OdpowiedzUsuń
  2. Inkwizycjo, ilustracje są cudne, idealnie pasują do tej bajkowej opowieści, mają swój klimat. Ja również mam nadzieję, że chętni do zabawy będą:) Uściski ślę!

    OdpowiedzUsuń
  3. O proszę, czyżbym była pierwsza w kolejce? Do mnie, do mnie- nie będzie Edward miał daleko, niech się nacieszy Beskidami, a co! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Edwardzie, ponawiamy nasze zaproszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak się ciesze że książka się podoba. Trzymam kciuki za kolejnych chętnych przeczytać tą cudną książkę:)
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Może tym razem "Edward" przyjedzie do mnie..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. to i ja kolejny raz spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też się chętnie przyłączę

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy