niedziela, 23 grudnia 2012

Burton na święta ;)

Dziś będzie inaczej, dosyć „pięknych” wytworków czy połyskujących bombek, wystarczy ;) Musiałam jakoś odreagować, stworzyć coś innego, nowego niekoniecznie z motywem nawiązującym do nadchodzących świąt. Zatem dziś przedstawiam zestaw podkładek z nieco mrocznym ale zarazem bardzo oryginalnym motywem. Kto zna filmy Tima Burtona ten wie o co chodzi;) Ja jestem nim zafascynowana od dawna a gdy pierwszy raz zobaczyłam Pokemony wg Burtona właśnie to od razu pojawiała się w głowie wizja podkładek i nie tylko, ale o reszce innym razem;) Już ich nie mam ale powędrowały w dobre ręce;)
*Obrazki pochodzą ze strony Hat Boy


To mój ostatni post przed świętami zatem życzę Wam pięknego czasu, spędzonego w gronie najbliższych, pełnego ciepła, miłości i wzajemnej życzliwości.
Wesołych Świąt! BULMA


10 komentarzy:

  1. Rewlacja, pomysł pierwsza klasa! Szkoda by mi było stawiać cokolwiek na takich podkładkach. Burton rules:) Pozdrawiam świątecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bulmo nie znam człowieka, ale podkładki bardzo oryginalne i rzeczywiście ze świętami nie mają nic wspólnego, ale są bardzo intrygujące. A tak poza tym życzę Ci wszystkiego najlepszego, dużo radości, wytchnienia w te nadchodzące święta no i siły i weny do tworzenia w nadchodzącym Nowym roku.
    Pozdrawiam
    Grażyna

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę może wykończyć człowieka przedświąteczna lukrecja, tym bardziej, że się tyra więcej niż normalnie przy garach itd. Ja już drugi rok pod rząd nie przesadzam.
    Nie mogę powiedzieć, że w moich klimatach ilustracje, jednak często je oglądałam u córki. Muszę przyznać, że świetnie wystylizowane. Podkładki wyszły świetnie.
    Tobie również życzę wesołych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę cudownych Świąt, pełnych miłości i rodzinnego ciepła, oraz Nowego Roku pełnego radości i optymizmu! Pozdrawiam serdecznie:-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja pierwsza styczność z Timem Burtonem to "Gnijąca Panna Młoda" :) Systematycznie pogłębiam znajomość z nim ;)

    Podkładki rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo Wam dziękuję i serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne. Kocham filmy Tima Burtona. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham kocham kocham :D Bulmo na czym Ty to drukujesz ze tak ładnie wygląda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) zwykły papier śniadaniowy i zwykła drukarka, tylko trzeba użyć kleju z werniksem i bardzo delikatnie nałożyć 1szą warstwę, żeby się nie rozmazało, później jak zwykle:)
      pozdrawiam!

      Usuń

Obserwatorzy