niedziela, 30 grudnia 2012

After Christmas ;)

Dziś kilka zaległości, które powędrowały w świątecznych prezentach. Na pierwszy rzut segregator, artefakt bardzo praktyczny, sama sobie taki sprawię, na moje florystyczne gazetki;) Niniejszy bejcowany, front i tył zdobią kawałki gazet, przypalone dla nadania charakteru;) Wykończone okuciami. Następne miały być obrazki kuchenne, ale jak się okazało nie zrobiłam im zdjęć;) A na koniec jeszcze bombka, ostatnia w tym sezonie, na szczęście;)


Na koniec trochę klasyki, w oczekiwaniu na 3kowy Top Wszech Czasów ;) Serdecznie pozdrawiam i szczęśliwego Nowego Roku!

19 komentarzy:

  1. ... się zakochałam w tym segregatorze :D...
    Do siego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te kawałki przypalonej gazety wyglądają rewelacyjnie :) Aniołkowa bombka też śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Segregator zajebiaszczy, świetny patent z tymi gazetami, kiedyś pozwolę sobie zmałpować:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te przypalenia, nie pomyślałabym. Muszę ściągnąć. Super to wygląda. Chyba uśmiechnę się o namiary na okucia. Jedyne, które mam to na starych walizkach.
    Ja z bombkami nie zdążyłam, chyba latem im się poświęcę.
    Skąd ty bierzesz te zardzewiałe kawałki? Przypominasz mi nimi młodość. Aż się dziwię, że jeszcze tego ktoś słucha.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja słucham! :) I zawsze będę kochać takich oldskuli:))
      Proszę ściągać, a okucia kupuję tutaj, 3 różne kolorki:
      http://www.drewlandia.com.pl/pokaz_produkt.php?idprod=508
      pozdrawiam!

      Usuń
  5. rewelacyjny segregator ^^
    wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego w nowym roku, niech wena twórcza Cię nie opuszcza! Uściski ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne prace!

    Pozdrawiam noworocznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Segregator jest rewelacyjny !!! Bardzo oryginalny pomysł. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nieopuszczającej kreatywności i wspaniałych przygód, kochana Bulmo, w nowym roku! :))) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kochana! I dla Ciebie wszystkiego najlepszego! uściski!

      Usuń
  10. witaj,oczywiście z przyjemnością, tylko odnajdę małą chwilkę:) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy