niedziela, 13 stycznia 2013

… ;)

Witam Was serdecznie w Nowym Roku! Trochę mnie nie było, jednak po intensywnym dekupażowaniu przedświątecznym musiałam na jakiś czas dać sobie spokój a jak to zwykle u mnie bywa – im dłużej mam przerwę, tym trudniej się zmobilizować aby zrobić cokolwiek;) Udało się jednak, mimo kompletnego braku czasu i paskudnej aury, która codziennie utwierdza mnie w przekonaniu, że najchętniej bym tę porę roku przespała;) Zatem dziś dwa małe artefakty: chustecznik i deseczka pod kalendarz. Ten pierwszy utrzymany w klimatach shabby, jakoś mnie strasznie ostatnio ciągnie w tą stronę;) Bielony, przecierany na brzegach. Na wierzchu reliefy również przetarte, brzegi zdobi sznurek i szarawa bawełniana koronka. Takie sobie oldskulowe klimaty ;) Na razie jest u mnie, zobaczymy na jak długo;) I jeszcze deseczka – tutaj już czysty dekupaż – serwetka i kilka warstw lakieru;) 




Miłego tygodnia! :)

26 komentarzy:

  1. Fajne klimaty, też je lubię. A skąd taki piękny relief? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) A takie niedawno wprowadzili w drewlandi, więc zakupiłam:) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Piękne prace. Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w tym chusteczniku!!!! Przepiękny, gratuluję talentu :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny bo oszczędny w formie, elegancki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem mniej znaczy więcej i coś w tym chyba jest, dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  5. shabby ma klimacik i strasznie mnie się podoba :). Twój chustecznik jest przepiękny! podkładeczka pod kalendarz zresztą też.

    OdpowiedzUsuń
  6. Splocik na chusteczniku super pozwolisz, że może kiedyś jak zapamiętam ten pomysł to go wykorzystam. Piękny efekt a tak prosty. Deska też fajoska a mapy dają zawsze ciekawy efekt. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku Bulmo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, że pozwolę:) dziękuję i ślę serdeczne pozdrowienia!

      Usuń
  7. Kochana, chustecznik jest mistrzowski! Przepiękny shabby chic Ci wyszedł z niego! :) Podkładka pod kalendarz jest równie urocza! ktokolwiek dostanie te artefakty w swoje ręce - będzie wniebowzięty! Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że i Tobie przypadł do gustu:) Serdeczne uściski!

      Usuń
  8. Ale Ty masz oryginalne pomysły. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaszalałaś z tym chustecznikiem! Jest niesamowity i dobrze, że czasem pozwalasz sobie na odstępstwo od czystej dekupażowej formy, bo efekt jest wyśmienity ;-) Ja wciąż mam lenia poświątecznego...
    Ściskam czule ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Moja Droga, czasem tak jest, że przychodzi wena na jakieś inne twórcze przemyślenia;)
      serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  10. Piękny chustecznik i deseczka pod kalendarz. W ogóle śliczne rzeczy robisz. Dodałam sobie do obserwowanych i będę zaglądać. Pozdrawiam koleżankę z florystyki. Chodzimy razem, ale Ty chyba jesteś w innej grupie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) No właśnie, tak, jestem w innej grupie, ale dobrze kojarzyłam:) Również pozdrawiam!

      Usuń
  11. Piękne prace ;) Najbardziej spodobał mi się chustecznik - wspaniale dopracowany i dopieszczony! Cudnie się prezentuje ;)

    Pozdrawiam,
    Mika

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł ze sznureczkiem :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy