niedziela, 16 września 2012

Sceny z życia kotów...;)

Już chyba kiedyś pisałam, że należę do grona ludzi, którzy wśród czworonogów wybierają te co szczekają ;) Jednak dziś w roli głównej koteczki:) Podkładki dla koleżanki, miały być z kotami w kolorystyce czerwono-niebiesko-brązowej, reszta według mojej wizji ;) Koty to chyba jedni z największych indywidualistów wśród tzw. zwierząt udomowionych zatem postanowiłam stworzyć podkładki w formie obrazków. Każdy inny, jednak razem tworzą kocią historię z kropeczkami w tle;)


Na koniec tego kociego posta, dla zachowania równowagi we wszechświecie zaśpiewa Chris...;)


35 komentarzy:

  1. Bardzo ładne ;) koleżanka na pewno zachwycona !!!
    Ja osobiście też większą sympatią darzę psiaki, ale kocięta również są urocze :)

    Pozdrawiam,
    Mika <3

    OdpowiedzUsuń
  2. osobiście za kotami nie przepadam ale twoje są urocze ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne portreciki, zabawnie skomponowane - te marsowe kocie miny na tle wesołych kropek ;-)) Śliczne zrobiłaś koronkowe obwódki ;-) Jakoś tak kocie klimaty zapanowały... ;-)
    Ściskam Cię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak mi się spodobały te kocie pozy, że musiałam je jakoś spożytkować:) dziękuję :)

      Usuń
  4. Zdecydowanie jestem kociarą, więc takie klimaty uwielbiam! Podkładki są świetne, super wyszło zestawienie z tymi kropkami. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, i zapomniałam dodać, że kącik muzyczny tradycjnie już bardzo bardzo:) Ostatnio "katuję" Chrisa w wersji Audioslave.

      Usuń
    2. hehe dziękuję:) Ja Chrisa najbardziej ubóstwiam w wersji z Soundgarden:)

      Usuń
  5. Super zakotowałaś, szczególnie, że w moje ulubione kropeczki lub jak moja babia mawiała w groszki.
    Je też bardziej lubiłam bardziej psy, dopóki w naszym domu na prośbę córki, zamieszkał kot. Nasz pierwszy jednak nie miauczał, jednak (w co nikt by nie uwierzył) ryczał jak lew.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama też mówi na kropki groszki:) hehe fajnie mieć takiego dzikiego kota:)) pozdrawiam!

      Usuń
  6. Śliczne kociaki:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, cieszę się, że się podobają:) pozdrawiam!

      Usuń
  7. O matko..wiedziałam,że jest sposób na to,żebym polubiła koty....kropy!! Taaak,z kropami jestem w stanie zostać kociarą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe no waśnie też tak sobie pomyślałam:) Ale ile było zachodu z tymi kropencjami! :) buziaki!

      Usuń
  8. Super prace i super kociaki :) Mój kot Filip ma coś podobnego z całej szóstki, a jednak jest inny. Córy bardzo zadowolone z Twoich kocich szkatułek:) Jeszcze raz dziękuję:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jako przedstawicielka "Team Cat" jestem zachwycona, chociaż zamiast persów wybrałabym moje ukochane Norwegi... :D Ale zadanie wykonałaś mistrzowsko! Jak zawsze!!! Groszki też uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty to umiesz spełniać marzenia!Zawsze trafiasz w 10!Ciekawe rozwiązanie z tymi groszkami.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, to bardzo miłe:) Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  11. Urocze i takie nieco w stylu pin up ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo, dokładnie! Choć przyznam, niezamierzenie;) pozdrowionka!

      Usuń
  12. nie no , jam kociara straszna i takie podkładki to marzenie :D boskie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne podkładki. Koty "pozowały" zawodowo:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasia: heh super:) dziękuję:)

    Pracownia Esta: dziękuję pięknie, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej, kropy plus koronka! Bossskie zestawienie. Tylko kocurki to ja wolę takie bardziej "śmiszne", choć do tych nic nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:) heh no oczywiście rzecz gustu:)

      Usuń
  16. zakochałam się w tych kotach ;)
    Dziękuję za odwiedziny u mnie ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. aaaaaaaaaaaaaa ja tez chcę :D ja też ja też ja też :D jestem zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kropeczki cudne!takie "Bycze":)Obrazki z kotakami tez wspaniałe!
    Super lśnienie!Zdradź czym lakierujesz?
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Tutaj użyłam Vidaronu - satynowy połysk:)
      Pozdrawiam!

      Usuń

Obserwatorzy