czwartek, 13 września 2012

Z potrzeby chwili...

…pomiędzy jedną podkładką a druga powstała właśnie ta oto szkatułka. W zasadzie prosta w formie, na wieku serwetka w piękne bratki, zachomikowana moim zwyczajem już dawno temu, teraz została poświęcona;) Boki w odcieniach fioletu i wrzosu, przecierane, dodałam jeszcze szablon dla rozjaśnienia całości, który też przetarłam porządnie. Wieko lakierowane na wysoki połysk boki półmat. Powędruje do koleżanki z okazji urodzin, mam nadzieję że zyska jej aprobatę;)  


Na koniec grzałka bo za oknem jakaś masakra pogodowa. ;)
Serdecznie pozdrawiam!

16 komentarzy:

  1. Jest prześliczna! Cudowny odcień, pasuje do moich śliwkowych trzewików! :) Uściski! I dziękuję za przemiłe słowa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna, a kolor niespotykany! Wspaniale dobrany do motywu na serwetce (nie dziwę się, że ją zachomikowałaś, bo śliczna). I jeszcze piszesz, ze powstała "pomiędzy"... ja się guzdrzę z pudełkiem już pól roku ;-))
    Grzałka zdecydowanie potrzebna dzisiaj ;-)
    Ściskam czule

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna!
    I ten błysk na wieku! Super!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bradzo piękna praca, koleżanka na 100% będzie zachwycona. Świetne kolory! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ pięknie Ci wyszło. Fantastyczna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje bratkowe dzieło zyskało moją aprobatę :) Myślę, że przyszła właścicielka też będzie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny, serdecznie dziękuję za przemiłe słowa:) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezwykła,ten motyw na serwetce wyjątkowy.Piękne wykonanie.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny motyw :) Piękny prezent podarujesz koleżance. ja byłabym zachwycona :)
    pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne pudełko na pewno spodoba się

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne pudełeczko ;) !!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Co tu dużo mówić? Po prostu piękna :)
    Pozdrowionka, Marti :-*

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję Wam pięknie, takie słowa motywują do pracy, serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy