piątek, 3 maja 2013

„Atrakcje Regionów”

Witajcie:) Dziś kilka słów na temat Targów Turystyki Weekendowej "Atrakcje Regionów", które odbędą się w dniach 17- 19 maja 2013r. w Chorzowie - hala wystawowa „Kapelusz”, PARK ŚLĄSKI, w których to dzięki uprzejmości LGD Ziemia Bielska mam przyjemność uczestniczyć:) Zapraszam Was serdecznie,oprócz spotkania z rękodzielnikami z całej Polski  podziwiać będzie można Wystawę Kwiatów i Ogrodów - wydarzenie o 50-letniej tradycji, atrakcji z pewnością nie zabraknie:) Więcej informacji TUTAJ.
Wydarzenie to jest bezpośrednim powodem mojego twórczego ADHD:) To, co ostatnimi czasy popełniłam będę Wam pokazywała chyba do świąt;) Ale niezwykle się cieszę, mimo tego, że czasem już padam na twarz przy lakierowaniu;) A dziś pokażę Wam tacę robioną na zamówienie, stylizowaną na staroć z pierwszej połowy XX wieku:) Brzegi bejcowane w kolorze dębu – takie było życzenie, do tego dobrałam „wycinek” paryskiej gazety z epoki. Udało się zrobić kilka fotek w plenerze, między jedną burzą a drugą;)

Dziś obiegła świat przykra wiadomość o przedwczesnej śmierci Jeffa Hannemana gitarzysty legendarnej grupy Slayer. Zatem dziś rzeczona kapela.
Serdeczności!



18 komentarzy:

  1. Zapewne się powtórzę, ale Twoje prace są niesamowite. Taca niezwykłej urody, świetna grafika - to naprawdę wycinki z gazet czy jakiś stylizowany papier do decu lub transfer? Nieważne, efekt jest super.
    Szkoda jak diabli Hannemana... Tym bardziej, że to z tak błahego - mogłoby się wydawać - powodu. Ech, życie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję, takie słowa są ogromną motywacją:) "wycinek" to papier ryżowy, zdobyty zupełnym przypadkiem:)
      Pewnie, że szkoda Hannemana, Slayer już nie będzie nigdy taki sam...
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  2. Taca jest piękna- na pewno zamawiający będzie zadowolony. Efekt "starocia" dodał jej uroku.
    Możesz Bulmo wykorzystać mój pomysł z pudełkiem :).
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, również za to, że mogę skorzystać z Twojego genialnego pomysłu!
      Jeszcze raz dziękuję, pozdrawiam!

      Usuń
  3. Super taca z klimatem takim, że ho, ho. Tez mam takie foty i uważam, że trzeba sie do tego przyłożyć a Ty się przyłożyłaś. Z Marylin też piękne i eleganckie pudełko. Klasa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne tace. Miałam to szczęście, że mogłam je zobaczyć na żywo.Dotknąć, pomacać...Profesjonalne i perfekcyjne wykonanie. Na targach mam nadzieję, że będę...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna taca i perfekcyjne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu,
    aby się nie powtarzać że piękne, że mają swój-Twój look napiszę tylko, że czeka gotowa już chyba sterta Twoich wizytówek na wyjazd do Chorzowa - jestem przekonana, że będą potrzebne.
    Dobre miejsce i dobry czas by świat poznał Twoje talenta! Panie Mój, mnie nie nie dałeś ich zbyt wiele, ale Ty Stwórco wiesz co dobre, Ania ma ich mnóstwo i wszystkie wykorzystuje maksymalnie.
    Powodzenia, Gwiazdo Beskidów.
    Pozdrowionka od Bożenki z B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Bożenko, Twoja wiara w moje możliwości jest niesamowita i niezwykle mnie motywuje! Serdecznie Ci dziękuję za wszystko, zaraz po powrocie z Chorzowa i ogarnięciu florystyki biorę na warsztat Twoje szafki, żebyś była z nich zadowolona i cieszyły Twoje oczy! Serdecznie Cię pozdrawiam!

      Usuń
  7. Witaj-taca piękna.Pozdrawiam .J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, bardzo się cieszę, że CI się podoba:)

      Usuń

Obserwatorzy