piątek, 10 maja 2013

Seria NATURA – część I ;)

Witajcie! Dziś pokażę Wam pierwszą część nowej serii, jak w tytule – odwołanie do natury widać na pierwszy rzut oka;)  W zasadzie to bardzo minimalistyczna seria: przecierki, szary sznurek  i brzozowe  serduszka, którymi jestem zachwycona! To właśnie one sprawiły, że w głowie  powstał pomysł na tą serię.
W tym miejscu chciałam przekazać serdeczne podziękowania dla Uli, bo to ona mnie rzeczonymi serduchami obradowała:) Foty również w środowisku naturalnym ;)

Tyle na dziś, na koniec klasyka, dziś cały dzień ten kawałek siedzi mi w głowie:)
Do jutra, serdeczności!

11 komentarzy:

  1. Ech, cudnie, uwielbiam takie proste rzeczy, tylko że jak mam w planach zrobienie czegoś takiego, to końcowy rezultatjest inny:)
    Mnie we łbie siedzą już germańskie kawałki:)
    Ściskam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh, no właśnie, nie jest takie proste zrobić coś minimalistycznego, znam to:))
      Zazdroszczę rychłego wyjazdu an koncert:)))

      Usuń
  2. Cudnie, prosto, pięknie i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny pomysł na świeczniki, wyszło super!! :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. naprawde piekne! ale co bys nie zrobila, zauwazylam ze i tak jestem urzeczona:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny komplet. Serduszka od uli są super. Mnie się ostatnio w głowie pomysł kluje na serduszkowe dodatki mam w planie zrobić z masy solnej. Zrobiłam sobie już nawet foremkę ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna seria ! :) a pomysł z serduchami super, też muszę się w takie zaopatrzyć :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy